Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:op bepaalde onderdelen wel, daar kunnen ze gewoon echt niet meedraaien op topniveau omdat hun bouw/gangen daar niet naar is (pleasure, reining, cutting, roping, HUS, HH, halter, green working hunter, jumping, ook de extreme trails, (dan bedoel ik die mikado trails van o.a. de worldshow ed)).
maar sommigen onderdelen wel zoals showmanship, horsemanship (wordt wel flink wat manen en voeten clippen haha) HSE en een niet-zo-extreme trail (maar dan is het weer niet topniveau:-))
Pienb schreef:(hoewel ik dan nog betwijfel of je een eerlijke kans zou maken gezien de qpa cultuur maar dat terzijde).
Paintless schreef:nou ik heb wel mensen uit bijvoorbeeld de galop zien vallen en hoger zien scoren dan die kennis van mij, terwijl zij een nette proef reed (pleasure)
dan krijg ik kippenvel, want dat klopt niet.. of wel..
Sonja schreef:O het kan wel, als je penaltyvrij rond kunt komen kun je nog best geplaatst worden. Maar plussen? Weinig kans.
susan schreef:Pienb schreef:(hoewel ik dan nog betwijfel of je een eerlijke kans zou maken gezien de qpa cultuur maar dat terzijde).
die jij erg graag wil onderhouden
maar ik nodig je uit om eens een paar ewu shows te rijden ben beneiuwd wara je blijft met je grote bek
peaches schreef:Meteen een nieuwe vraag, voor mij hoeven stops niet zozeer maar heb je er perse ijzers voor nodig dan?