Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Duke schreef:Vind het al een hele uitdaging om de L2 ooit te kunnen bereiken,
Romkabouter schreef:Duke schreef:Vind het al een hele uitdaging om de L2 ooit te kunnen bereiken,
Hoezo uitdaging? Gewoon een paar wedstrijden rijden en met 25 punten mag je over.
Als dat je doel is, dan kun je dat dit jaar nog bereiken.
Voor de rest hebben ontzettend veel appies kromme benen of lopen heel slecht. *vind ik*
Duke schreef:Misschien bedoel je dat niet zo, maar zo voel ik het wel.
Duke schreef:En ik ben in de L4 idd niet de slechtste, vandaar mijn punten, maar ik ga ervanuit dat ik in de L3 veel lager scoor. Zou wel raar zijn als ik in de L3 net zo hard punten zou verdienen dan in de L4. Als het goed is ligt het niveau daar hoger (of minder laag in jouw ogen).
FindingJack schreef:Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Spatter.
Trainers hebben geen tijd om zich het karakter eigen te maken, alhoewel ze daar in Amerika veel minder moeite mee hebben.![]()
Ik heb veel Amerikanen gezien en meegemaakt maar geen kromme benen of raar uit de hoek komen. Het zijn paarden die, als ze je respecteren, alles voor je zullen doen.
Ik zie dat wel weer bij NAS appies meer terug, beenproblemen en een stugger karakter.
Feit blijft dat je er een wereldpaard aan hebt als je begrijpt hoe ze in elkaar zitten.
Omdat ik eigenlijk alleen met reiners en cutters omga bedoel ik idd de toppaarden daar. Maar er komen er nu al een paar meer in beeld in de reining. Meer mensen dus die ontdekken hoe je een Appie voor je kan laten gaan.
Ik weet dat ze in de Endurance ook goed mee kunnen komen maar daar heb ik geen weet van dus kan ik niets over zeggen.
Ik zeg ook helemaal niet dat alle andere mensen met een Appie daar geen toppaard aan hebben op hun manier.
Ik zou er gewoon meer in de Reining en Cutting willen zien omdat ze het in Amerika ook heel goed kunnen en wij gewoon de bloedlijnen daarvoor niet in huis hebben. En zolang mensen nog serieus denken dat het gewoon aan de Appie ligt..........