we zijn in die (bijna) vier jaar dat ik haar heb erg naar elkaar toe gegroeid. We hebben ook al het nodige meegemaakt. Maar uiteindelijk heeft dat onze band alleen maar versterkt. Heel bijzonder om zo de groei van een jaong paard mee te maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we zijn in die (bijna) vier jaar dat ik haar heb erg naar elkaar toe gegroeid. We hebben ook al het nodige meegemaakt. Maar uiteindelijk heeft dat onze band alleen maar versterkt. Heel bijzonder om zo de groei van een jaong paard mee te maken

Dat komt vast wel goed met jullie!

We hebben wel rustig aan gedaan want hij had vlak voordat ik op stal kwam heel veel gerend op de wei met de kudde, dus hij was al bezweet toen ik hem pakte. Vooral dus oefeningen in stap gedaan en een beetje gedraafd. Aan het eind heb ik hem nog even onder de douche gezet en uiteraard ging hij daarna weer heerlijk rollen in het vieze zand
Maar wel lekker gereden!
kleine etter!
Ik heb altijd gedroomd om hobbymatig te fokken, naast recreatief rijden. Daarnaast wil ik het ras (de lipizzaner) meer bekend en toegangelijk maken. Op dit moment worden er jaarlijks enkele lipizzanerveulens geboren in Nederland, dat vind ik echt jammer. Vorige jaar hadden we alleen één bij de keuring
Dus een lang verhaal kort, een droom van mij maar ook mijn passie wat betreft het ras
Dit zijn zo veelzijdige paarden, prima voor dressuur, springen, mennen, endurance en western!

vond deze eigenlijk slechter gaan dan de vorige (midden in de proef perongelijk gestopt toen ik een wisseltje vroeg omdat hij verkeerd zat) maar dat was denk ik vooral omdat ik een slechte dag had

sevke schreef:Emita: hier draaien de duimen volop! Onze Gunnermerrie staat ook terug in de kliniek voor de derde poging, ook met vers, dus I know the feeling![]()
Ik houd wel van namen met een kwinkslag of grapje erin.
We hadden al een Oh Em Gee (moeder: Great GeeGee Gunner) en een SV Sneak Preview (ook een idee van een bokker) en een Cee No Champagne (solid bay waar we op champagne hoopten van Triple Jet Cee Jay) dus dat soort namen vind ik leuk.
Mama is Pretty Mega Kiss en vader ND Spooks Shaggy Gun.

Guns 'n Kisses een idee? Bellatrix schreef:Ohja, Frosty. Sorry!!
Welke hengst wil je erop zetten dan?

Noisy schreef:Ahh, lekker zeg PL. Zo fijn hè, als je gewoon zo lekker relaxed blijven. Rudi had ik ook al een week niet opgezeten. Vandaag weer even opgestapt en we konden gewoon verder waar we gebleven waren.
Volgende keer ga ik ook even de rijbak in. Nu rijden we nog in de roundpenn. Wel eerst even aan de longeerlijn voor de veiligheid. De toekomstige papa loopt zeker met z'n maatje Bob in de wei?![]()
![]()
Sevke, proficiatGuns 'n Kisses een idee?