Swra?? Nog nooit van gehoord. Ik huur de bak bij mansour maar les bij fleur nijeboer. Ze geeft sinds kort daar ook westernles aan manege ruiters zelf huur ik dus alleen de bak en les prive bij haar
Ja zeker en leuk natuurlijk! Haha Hoelang rij jij nu western araber? Of heb ik daar overheen gelezen... Ga je trouwens ook naar NK in wanroij?
araber
Geplaatst: 18-08-14 11:15
Wanneer is het nk ga je zelf ook heen?misschien wel leuk eens te kijken! Ik rij sinds begin januari nu om de week les. De basis draf gaat vrij goed al zeg uk het zelf de cirkels en het loslaten van de hals. Grootste probleem is de galop hij is erg flexibel.
Edit ik heb me echt nog nul komma nul Geïnformeerd over het western ben er gewoon mee beginnen omdat zij de enige was die me kon helpen met het galopperen toeval dus. Maar ik vind het erg leuk en past perfect bij het paard. Zou niet eens weten naar welke discipline ik les krijg. We doen gewoon eerst de oefeningen die mij en het paard helpen. Zal de vorige keer eens informeren. Vind het gewoon super leuk kan niet wachten het echt te kunnen
6de heb ik wedstrijd rij je langs arnhem en hoe lang wil je heen hele dag alleen smiddags? Zal even overleggen september wordt nogal een paarden maandje hij hoeft dan wel niet mee maar wilt me Vast ook wel een zien als je rijd delen we de benzine kosten gewoon!
Als we zondag gaan... (ik hoef niet heel de dag hoor). Maar dan ga ik liever sochtens, zodat ik ook niet zo laat weer ben. Snappie? Weet alleen niet hoelaat het begint?