Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elsie is denk ik 1,40 maar heeft een nogal grote personality
Gimme_Joy schreef:Leuk dat je gaat lessen Karel Bauer! Ben benieuwd!
Bovenste "slot" is voor het hoofdstel, onderste "slot" is voor teugels. Als je wat meer hefboomwerking wilt. Anders kan je de teugels gewoon aan de normale ringen doen.
Yinthee schreef:Leuk Emma, veel plezier alvast! Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren na zo'n lange tijd!
Ja precies wat G_J zegt, 1 'haak' is inderdaad voor je hoofdstel, de andere (optioneel) voor je teugels, of teugel tussen de haken in aan de grote ring![]()
Dit is het 'nieuwe' model, maar laat wel duidelijk de hefboomwerking van teugel door de kleine ring zien
https://youtu.be/uFP5DnmZ_OE
Ik bewaar hem wel gewoon.. Altijd handig om in ieder geval een compleet hoofdstel in de kast te hebben liggen. 

Maandag weer scannen..

resulaat was 1.65 hoog en 570 kilo. Vooral stokmaat wist ik niet dus dat is leuk om te weten!
de vader was, zo ver ik weet, gewoon standaard Paint formaat
die heeft heel lang bij ons op stal gestaan.
wel erg leuk paard!
vond het buiten een paar grote en kleindere (hij stapte tijdens de sidepass op de balk, achteruit ging niet soepel, polen ging ook niet heel goed) foutjes van mij deed hij het supergoed voor zijn eerste keer!

ziet er echt zo niet comfortabel uit.