Kan me niet voorstellen dat dat goed is voor een paard. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kan me niet voorstellen dat dat goed is voor een paard.
Dat merk ik tenminste de laatste tijd bij shows waar ik als toeschouwer kom. .
Dit is in mijn ogen ook een beetje té.
Geen enkel probleem meer in de galop. En het was rústig op stal haha! Volgens mij zit bijna iedereen in Wanroij
) dat ze vooraan wel galopperen, maar achteraan draven.
) ook even geappt dat het zo goed ging. Ze is dit weekend op wedstrijd dus kon het niet persoonlijk tegen d'r zeggen en ik kreeg terug "oh wat goed zeg, je bent een toppertje!" zulke appjes zijn goed voor m'n zelfvertrouwen

Wat een voldaan gevoel geeft dat he?
Volgens mij krijgen zij niet zoveel 'dierenliefde' mee van de ouders (worden vooral opgevoed met gadgets en sport), dus ik ga ze lekker een eigen poetspony geven en ze mogen zelfs een rondje stappen
Er staan daar allemaal leuke lieve kleine pony's, schapen, geitjes waarmee ik ze kan impalmen... heb er helemaal zin in!
Soms is dat gewoon even nodig.

Bellatrix schreef:Shoot van morgen gaat niet door dus ik ga naar Zeist denk ik. Nog meer van hier die ernaartoe gaan?
Heb even op de site gezocht maar er staan geen recente data en wedstrijden...is het een wedstrijd morgen?
welkom!