super mooi paard. met bucky gaat het ook prima. nieuwe zadel voor haar gekocht. licht veel beter. loop veel meer ontspannen.
2a54z6e45r6r
Geplaatst: 08-01-17 00:43
Sheeltje2 schreef:
Heb je een foto van raven
Ja maar ze is nogal moeilijk om op foto te zetten, ze kruipt liefst in m'n binnenzak En vanaf ik mijn mobiel uit haal komt ze ruiken en kijken, niet voor koekjes maar ze is enorm nieuwsgierig
Dat is de recentste foto en beste foto die ik nu heb van haar. Letop ze speelt hier vals in grootte, ze staat op een verhoog :p
Hier groeien de paints gestaagd door. Cupid in de breedte en Spark in de hoogte. Alhoewel ik hoop dat Spark niet veel meer groeid want hij is al zo hoog.
Cupid die mag nog twee maandjes voordat de kleine geboren word. (Haar kont kijkt een beetje raar door de shaduw van de spijlen)
Spark is drie en die haalt de 1,50 zeker al. En dat terwijl ik van een kleine maat hou.
speedfiets_2
Badass Cowgirl
Geplaatst: 06-03-17 12:44
Zo tis hier stil. Hoe is het met de paardjes van iedereen?
Spark is hier begonnen aan zijn training en doet het heel goed. Negeert ook netjes alle paarden behalve een haflinger merrie die toch wel heel knap is.(en overdreven hengstig)
Voor cupid ben ik nog aan het bedenken of ik die weer laat aandekken. De zwangerschap gaat haar goed af en ze ziet er beter uit dan afgelopen jaar. Maar bij zoja ben ik nog aan het bedenken wie.
hier gaat ook alles zijn gangetje yuri 31e 1 jaar tijd vliegt voorbij:) yuri wisselt met zn mest enorm binnenkort weer even na laten kijken heeft nu onder begeleiding van dierenarts twee keer een kuur gehad met twee weken ertussen. Hoop dat het snel beter gaat aan Yuri zie je het niet die is vrolijk en beweegt lekker:) en is behoorlijk gegroeid:)