Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Okay dan, Ikke is bij deze dan ook uit genodigd om plaats te nemen in de werkgroep die moet onder zoeken hoe samenwerking tussen de FNW en de KNHS gestalte kan krijgen.
Beslissingen die al waren genomen in het verleden staan immers weer op nul, dus een mooiere basis om gesprekken aan te gaan is er niet.
Peter
FindingJack schreef:Ik ben zo blij met m'n QH en Am.Appy. Voor mij geen WRAN!
Maar voor degene die de WRAN nodig hebben.......heel veel succes.
FindingJack schreef:Ja en dat ben ik dus niet met je eens. Als lid van een club heb je een stem en als de meerderheid van die stemmen iets anders wil als het bestuur dan hebben ze dat maar te doen.Ik ben ervan overtuigd dat we niets in kunnen brengen helaas.
DubbelDun schreef:@peter: noem eens enkele van die regels die 'wij' binnenkort wettelijk opgelegd zouden krijgen. Het beestje bij de naam noemen geeft meer duidelijkheid als wat je nu doet.
PeterV schreef:Okay dan, Ikke is bij deze dan ook uit genodigd om plaats te nemen in de werkgroep die moet onder zoeken hoe samenwerking tussen de FNW en de KNHS gestalte kan krijgen.
Beslissingen die al waren genomen in het verleden staan immers weer op nul, dus een mooiere basis om gesprekken aan te gaan is er niet.
Peter
DubbelDun schreef:FindingJack schreef:Ja en dat ben ik dus niet met je eens. Als lid van een club heb je een stem en als de meerderheid van die stemmen iets anders wil als het bestuur dan hebben ze dat maar te doen.Ik ben ervan overtuigd dat we niets in kunnen brengen helaas.
Wat jij doet is de weg van de minste weerstand, besturen zijn daar gek op
Skuye schreef:nee overtuigd zeker niet, heb er nog steeds wel vertouwen in dat de WRAN gaat luisteren naar haar leden ......... toch peter ??![]()
FindingJack schreef:Als dat zo is, dat leden nu ook inbreng hebben. Waarom dan toch een cap verplichting? Zijn toch een merendeel van de Westernruiters tegen?
Het is bull-oliebol dat dit van de verzekering moet. Is al over geschreven en heb het zelf ook nagevraagd.
Ik loop niet weg maar heb geen zin om me dingen op te laten legggen die ik niet wil. Het is toch een Democratie?
Iedereen moet voor zichzelf weten of je een cap draagd of niet.
DubbelDun schreef:DubbelDun schreef:@peter: noem eens enkele van die regels die 'wij' binnenkort wettelijk opgelegd zouden krijgen. Het beestje bij de naam noemen geeft meer duidelijkheid als wat je nu doet.
*wacht geduldig op antwoord*
FindingJack schreef:Als dat zo is, dat leden nu ook inbreng hebben. Waarom dan toch een cap verplichting? Zijn toch een merendeel van de Westernruiters tegen?
Het is bull-oliebol dat dit van de verzekering moet. Is al over geschreven en heb het zelf ook nagevraagd.
Ik loop niet weg maar heb geen zin om me dingen op te laten legggen die ik niet wil. Het is toch een Democratie?
Peter schreef:Eea oor is mooi, maar antwoord geven op vragen levert meer stemmen opWij zijn één en al oor, breed leggen wij ons oor te luisteren en roeien met de riemen die wij hebben.
------------
DD, ik gaat niet op nieuw beginnen, heb mijn tijd hard nodig voor wat komen gaat, ik sta niet zolang stil bij wat mijn over komen gaat.

Oei... komt hier de ware Peter om de hoek kijken. Laat ik nu denken dat de WRAN een democratie was en geen dictatuur.Citaat:Je denkt toch niet dat ik laat bepalen door de leden hoe en wat ik doen moet?
ikke schreef:PeterV schreef:Okay dan, Ikke is bij deze dan ook uit genodigd om plaats te nemen in de werkgroep die moet onder zoeken hoe samenwerking tussen de FNW en de KNHS gestalte kan krijgen.
Peter
Weet je zeker wie je binnen haalt?
Mag ik zomaar, als niet-lid, op dat niveau meepraten? Wil ik best doen, daar gaat het niet om, maar dan moet het wel nut hebben in de zin van dat mijn inbreng ook geldig is.