Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:'Men' was altijd in de veronderstelling dat te veel eiwit de oorzaak was van hoefbevangenheid. Maar dat is dus niet zo.
Citaat:Vergelijk het maar met sporters.. die moeten ook regelmatig eiwitten in de vorm van vlees, eieren, melkproducten tot zich nemen om hun spiermassa op peil te kunnen houden
Citaat:body builders léven zowat op eiwitten).
Roxannne schreef:Citaat:Vergelijk het maar met sporters.. die moeten ook regelmatig eiwitten in de vorm van vlees, eieren, melkproducten tot zich nemen om hun spiermassa op peil te kunnen houden
Ja dat klopt, maar wel heel gebalanceerd en zeker niet veel, de meeste sporters eten pasta's.
Citaat:Citaat:body builders léven zowat op eiwitten).
Dit vind ik een moeilijke vergelijking, body building is geen natuurlijke sport, het is TE veel van het goede.
russel schreef:. Zijn verplaatsing heeft een ander paard teweeg gebracht en ik zoek de oorzaak in voeding, dieren zijn zo basaal, dus gedachten kunnen hem niet beinvloeden. Wat zal ik doen.
Francis schreef:zéker! Dat zou ik een hele goeie ontwikkeling vinden! Zo goed dat ik dan ook zeker even zou uitzoeken of't interessant is om dat weer te gaan voeren, want de melasse was voor mij rede om er van af te stappen.
Moeten ze er alleen niet een 'high-energy' voor ofzo van gaan maken... tenzij ze dát weer met vetten gaan doen i.p.v. koolhydraten... dat zou een interessant voor worden...
Citaat:lezen die mensen dit topic ofzo? (slim productontwikkelaar zou dat doen)