[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 07:50

Eerder gaf ik in dit topic aan dat de familie Spijker op de Birkstraat (volgens mij nr 113) sinds kort ook pensionpaarden hebben.
Nu reed ik daar gister langs en zag in een flits een kleiner bruin bont schraal beestje staan, toen ik er op de terug weg langskwam stonden ze al weer binnen. Ik kom er vanmiddag rond een uur of 13:00 weer langs en zal dan nog eens goed kijken, maar misschien is er al naar die mensen gebeld?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:05

De moddies hebben de vraag om een banner besproken. Aangegeven wordt dat de situatie rond Fly een andere is dan de "ik zoek mijn oude pony-topics". Bart heeft uiteindelijk besloten dat in dit geval best een poosje een banner kan worden neer gezet.

Daarvoor moet iemand een banner maken: plaatje van 468x60 pixels. Die kunnen we dan online zetten en laten verwijzen naar het topic over Fly.

Als de banner klaar is, kan Bart hem in een paar seconden online zetten (mits hij zelf online is op dat moment).

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:42

OK dan! super Anya!!
Wie krijgt het snel voor elkaar?
Zelf heb ik daar geen kaas van gegeten.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:55

Ik heb de flyer aan een vriend gestuurd die veel contacten in Polen heeft...je weet maar nooit natuurlijk..........(wordt wel vertaald hoor)........

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 09:11

Wow, da's geweldig Anya!! Dikke kus voor Bart!! Alleen heb ik daar dus inderdaad ook niet zoveel kaas van gegeten (lust geen kaas!)... misschien Bonnigje of Gera??

Sjuimpje, misschien is dat het veulen van Fly, van vorig jaar.... die was ook bont. Zowiezo is het misschien wat om even te vragen/kijken of ze daar staan... Zal me niets verbazen als ze nog ergens vlak in de buurt staan.

Cheveyo vroeg geloof ik welke flyer te gebruiken... die van Gera is prima, die kan goed gebruikt worden. Zwart/wit is geen probleem, ik heb zelf op het moment ook geen kleurenprinter. Als de aftekeningen maar duidelijk zijn is het toch wel duidelijk om welk paard het gaat.

Vanochtend ben ik druk in de trimsalon, maar vanmiddag zal ik ook weer verder met bellen/mailen.

Nog een tip/verzoek aan degenen die met links komen waar ook een flyer heen kan... willen jullie dat dan zelf doen, want als hier een link geplaatst wordt met 'daar kan er ook nog een heen', doet vervolgens of iedereen dat, of net niemand omdat men er vanuit gaat dat een ander dat wel doet. Handigst is dus om, als je met een webadres komt om em daar ook zelf even naar toe te mailen.

Jongens, ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig ik het vind dat iedereen zich zo inzet!! Petje af en vreselijk bedankt!!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:31

Bonnigje en Gera zijn beide niet online.
Ik heb net een mailtje naar Sprite gestuurd of die ons uit de brand kan helpen.

Maar als iemand dit leest en tijd/zin/gelegenheid heeft: GRAAG!!!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 10:20

Is er iemand in Friesland die een flyer kan droppen bij Sikko Soeting uit Rotsterhaule? Dit is een handelaar die ook elke week in Utrecht is.
Hij had haar niet gezien maar wil wel naar haar uit kijken. Helaas heeft' ie geen internet, dus moet er even een papieren flyer naar hem toe. (Als er niemand is die em kan droppen stuur ik em wel met de post)

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:47

Zal even kijken hoever rotsterhaule voor mij is.

*edit* Rotsterhaule is voor mij een dik half uur rijden. Het ligt tussen Heerenveen en Joure ongeveer. Ik kom niet toevallig die kanten op, maar iemand anders misschien. dichterbij had ik wel even erheen willen rijden, maar dit is me net even te ver.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:47

Citaat:
In de Bit staan regelmatig advertenties in van een handelaar in paints, quarters en pinto's in Ede.
Naar wat ik heb horen zeggen neemt hij het niet zo nauw met de herkomst en
conditie van de paarden. Schijnt een grote jongen te zijn. Hij zit aan de
weg van Apeldoorn - Otterlo - Ede. Tegenover de Windmill Ranch.
Laten ze daar eens gaan kijken je weet nooit.

Dit berichtje kreeg ik als reaktie op de fly-er.
Heeft iemand een idee wie dit is en is daar al heen gebeld?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:52

Die ken ik ja, over de herkomst kan ik niets vertellen maar de slechte konditie valt alles mee, de paarden die er buiten staan zien er iig goed genoeg uit.

Ik denk dat Francis ook wel weet wie hiermee bedoeld wordt.

Overigens heet de Windmill Ranch gewoon Mill Ranch Haha!. Veel wind zal de Mill niet vangen, want hij ligt al jaren plat op de grond Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 11:58

Deze handelaar is bekend bij mij ja (bij wie niet in deze omgeving...) en zal gebeld worden (heb het al geprobeerd, maar nog niet te pakken gekregen.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:02

Als je vooruit belt wil ik er wel even een flyer langsbrengen, kom er langs op weg naar Rowan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:39

Tot zover Francis, leverd mijn mail niks op. Niemand lijkt haar gezien te hebben Verdrietig
Wel schrijven vele terug dat ze de mail gaan doorsturen en op letten of ze har ergens tegenkomen. Dat is natuurlijk ook erg lief.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:41

Dat is Michel de Koning Special Horses in Ede.
Die had ik al aan Francis doorgegeven en die ging vanmiddag bellen...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:44

Nou ik heb net ook mn mails nagekeken, ook erg weinig ontvangen tot haast niks. Het verbaasd mij, want ik heb deze naar bedrijven gestuurd en manege's. Neem aan dat die elke dag hun mail nakijken en de oproep ziet er best belangrijk uit, helemaal na het zien van de foto's..nou we gaan gewoon verder hoor met mailen en aandacht zoeken.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:51

Ik stel even nogmaals de vraag of er al wat aanwijzingen binnen zijn gekomen in welke richting we moeten zoeken.
Dat omdat ik nu over heel nederland maar wat raak mail, naar alles wat met paarden te doen heeft. Mocht er nou een provinci zijn waar de aanwijzingen vandaan komen, dan kunnnen we ons daar wat meer op gaan richten, want tot nu toe komt er bij mij helemaal niks uit.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:11

Zometeen gaan mijn instructrice langs bij Klaas van Cobo ketelhaven ( zij kennen elkaar redelijk goed ) Ze neemt meteen de flyer mee dus die houden ook de oogjes open.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:13

Kimberley: ik neem aan dat de meeste mensen het bericht lezen, naar de foto kijken, denken "Nee, niet gezien" en dan wegklikken. Ik zie het niet als vreemd dat je weinig reacties krijgt.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:15

Ik denk ook dat mailtjes versturen niet erg sterk is, want men kijkt er naar en gooit het weg. Vervolgens kijkt niemand meer rond of ze het dier ergens zien. Zo gaat het meestal denk ik.
Maar we geven niet op.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:20

Als niemand nog een banner maakt wil ik wel kijken of ik iets kan. Liefst zou ik dan een goede foto hebben van Fly haar hoofd, waar de ogen goed opstaan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:22

Ik denk dat een totaalfoto, waar die vlek op haar rug goed op uitkomt een betere herkenning is.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:24

Die past niet in een banner Haha! Bovendien verwijst de banner naar dit topic, waar je die foto's toch te zien krijgt. In mijn ogen zie je bonte merries genoeg, maar bonte merries met maanogen, die vallen best op. Maargoed, ik vind het prima als een ander die banner wil maken.

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:39

Francis, heb je de DPHC al ingeschakeld??
Zet ook wat in het gastenboek daar. Vele kennen Fly en je weet het nooit, iemand kan d'r zo tegen het lijf lopen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:45

Poeh poeh, ik mail mezelf helemaal gek hier Tong uitsteken
Wat ik me af vraag, is het niet een idee dat er een paar mensen op verschillende tijdstippen eens rond rijden bij die man in de buurt?
Vanaf hier (brabant) kan ik bv niet naar daar kijken, maar dat ze daar niet is moet toch op de een of andere manier uitgesloten kunnen worden?

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:51

doe ik al weken,woon er 5 autominuten vandaan,zorg danwel dat ik geen westernhoed of boktpet opheb.ben inconito.