Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Romkabouter schreef:Vonden jullie het voorroden systeem goed werken?
Wranglerbutt schreef:Dan zat jij zeker aan de lange kant?Ik vrees dat ik 'boe' geroepen heb tijdens het ere-rondje van de 'winnaar'.
Elles schreef:Ik zat me tijdens zijn proef al behoorlijk op te winden, en de mensen om mij heen ook. Plat door de bocht en vlak na de stop keken wij recht in een angstig paardengezicht... hij stond letterlijk te trillen op z'n benen.
Citaat:er ging een gemompel van afschuw door het publiek...
iedereen verwachtte een diskwalificatie wegens verzet, maar in plaats daarvan won hij dus...
ik heb de hele avond verder gegruwd van de westernsport.
Sugarmiss schreef:
Uit mij bekende bron die liever anoniem, blijft:Citaat:er ging een gemompel van afschuw door het publiek...
iedereen verwachtte een diskwalificatie wegens verzet, maar in plaats daarvan won hij dus...
ik heb de hele avond verder gegruwd van de westernsport.
stormpje schreef:Er kwamen er meer zo thuis witheet en op dat momentvan de westernsport!!!!
vera schreef:Nee, hij reed de hengst SR Ginin Starlite.Was dat Wiz me Luck??
Romkabouter schreef:Ik ben niet geweest maar had wel gehoord dat ze Zaterdag pauzes in moesten lassen omdat het te snel ging. Wil het publiek dat? Tijden naar een lege bak zitten kijken?Vonden jullie het voorroden systeem goed werken?
vrolijk schreef:Even los van het feit over wie en wat het hier gaat, met bovenstaande uitspraak wordt (overigens door de meeste mensen) een enorme denkfout gemaakt, die zelfs oorzaak is van bepaalde 'misstanden' in de sport zoals bijvoorbeeld het 'draloperen' in de Pleasure.dat betenkt dus dat je zo moet rijden om te winnen en dat is geen goeie reclame voor de sport![]()
bubbels schreef:De grofheid bij de barrelraces (maar dat "hoort"toch?)
Trinity schreef:Hoe nuttig is het om naar een ruiter toe te stappen, verrot gescholden te worden en met een beetje pech een slag voor je harses te krijgen? Het grote probleem is dat het niemand een r**t interesseert wat wij denken. Mag Bokt dan a.u.b een plaats zijn waar we onze mening met elkaar kunnen delen en merken dat je niet de enige bent die zich wanhopig voelt? Het heeft niks met "lef" te maken maar met het feit dat het totaal zinloos is om naar een ruiter te stappen en er iets van te zeggen.Ik snap dit niet mensen hebben problemen met ruiters gaan vervolgens hier zitten klagen blablabla.
Stap op de wedstrijd op het moment dat je het ziet en irriteert op de ruiter of ruiters af en zeg er wat van en als je daar het lef niet voor hebt ga dan niet hier zitten klagen.