samen met sem nog even z’n paddock geharkt mooi ochtendje geweest wel wennen dat hij geen ijzers meer heeft hihi ook al heeft hij ze niet lang gehad
was weer braaf Peerd vandaag 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
samen met sem nog even z’n paddock geharkt mooi ochtendje geweest wel wennen dat hij geen ijzers meer heeft hihi ook al heeft hij ze niet lang gehad
was weer braaf Peerd vandaag 

hij had ook een wondje in z’n mond die ontdekte ik vorige week maar dat was vrij diep wondje geen idee wat hij gedaan heeft maar ze heeft er even naar gekeken en ze zij dat wel even ging duren voordat het wondje echt weg is .

nou nog steeds geen baby hihi kan niet lang meer duren
blij dat ik gewoon nog even naar Yuri kan want tja dat is toch m’n grote vriend hihi verder geen nieuws
helemaal blij dat ze er is 

ja lekker donker haartjes sem had dat ook in begin alleen weinig haar en tess heeft dubbel zoveel
de hoefsmid kwam weer even mooi gevijld brokkelde enorm op de oude gaten van de ijzers... zitten nog wat oude gaten dus duurt nog wel even voordat dat geheel weer netjes is
dus die heb ik even stuk of 5x in en uit het land gehaald praatjesmaker haha
longeren met zadel ging top even paar rondjes want als hij braaf is dan vind ik het al gouw goed haha
en op mezelf verder ga ik niet want m’n bekken is nog niet helemaal fit hihi volgend weekend 1 juli gaat hij naar z’n school adres en dan gaat het voor hem beginnen super spannend 

ben vorige week even wezen kijken mooi locatie en super voor elkaar
jeetje wel vreemd als m’n trainster Anick zegt goh hier is de binnenbak hier zal ik voor eerst op hem opstappen haha dacht klinkt echt gek dat er iemand op gaat m’n kleine grote smurf wordt straks een rijpaard hihi
ik zal updates plaatsen hoe z’n training gaat

hij vind het helemaal prima een baby erbij ook al huilt het in de kinderwagen meneer loopt lief met me mee
woensdag ga ik even met m’n zoontje naar hem kijken want ja Yuri is naar de grote school en dat wilt hij graag zien 

even lekker gepoetst daarna even gewandeld over het terrein toen een dikke knuffel en ga ik volgende week weer even langs
verder weinig nieuws

de 19e is ze er weer en is Yuri weer aan de beurt
blij dat het zo gelopen is want anders had ik dat nooit geweten weer een leermoment voor mezelf
Sheeltje2 schreef:Anick heeft hem weer aan werk gezet en ziet nu al verschil na de eerste behandeling hij compenseert zijn achterbeen ook al aanzienlijk minderblij dat het zo gelopen is want anders had ik dat nooit geweten weer een leermoment voor mezelf