Na 2.5 uur zijn we gaan afrekenen en hoefde hoogstens 10 minuutjes te wachten, waren 2 kassa's open.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
speedfiets_2 schreef:Ik zit te twijfelen om terug te gaan. Wil nog aluminium beugels. Maar die heb ik gisteren nief zien liggen
Marlou_ schreef:Dat laatste bitje is ontzettend fijn, ik heb hem ook bij Arthur gekocht rn rij er nu jaren mee. Hij doet het er goed op!
BrittS schreef:Mooie laarzen Marlies! En Ceetje ook een mooie buit, ziet er uit alsof je flink geslaagd bent!speedfiets_2 schreef:Ik zit te twijfelen om terug te gaan. Wil nog aluminium beugels. Maar die heb ik gisteren nief zien liggen
Ik heb die vandaag zien liggen! Bij de ruimte waar allemaal bakken staan met hoofdstellen, halsters, borsttuigen, stapels pads en dan liggen aan de muur waar je door binnenkomt in bakken in een soort kast allemaal beugels. Er lagen ook aluminium beugels bij!
Hier vandaag goed geslaagd, ik ging heen voor een vilten pad en toen zag ik tijdens het eerste rondje al deze liggen:
[ [url=m/O2jR3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en die moest hoe dan ook mee
Uiteindelijk toch ook na twijfelen evengoed nog een goede vilten pad van professionals choice meegenomen. en nog een zadeltas (zo'n banaanachtige voor achter je zadel), die heb ik alleen niet op de foto.
[ [url=m/LHhKS8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al met al mezelf flink misdragen dus...
Vond het kwa drukte erg meevallen, je kon gewoon normaal lopen en rustig kijken! Kassa was ook nog geen rij toen wij er einde ochtend waren.
Bellatrix schreef:Britt, die bovenste pad heeft het stalgenootje van Marlon ook.
Die heb ik niet zien liggen...hoeveel was die?
DoubleVv schreef:Hi. Mag in vragen rond welke prijs de prof choice vilten pad zit.
Ik wil namelijk niet voor niets tot daar rijDen.
Zoetje_ schreef:Die pad is heel gaaf brittS!!
Welk merk is dat en heb je enig idee of Arthur er meer van heeft?
Marlou_ schreef:Ik vind die pad heeeel gaaf inderdaad! Beetje jammer alleen dat ik curved pads moet hebben. Pony is rond dus rechte pads gaan schuiven met het zadel. Heb bij de pads niet zo gekeken want door de mensen kon je amper kijken.
Marlies misschien moet ik er ook wel even aan wennen. Ik had hele dunne spoorbandjes voor deze.