[WN] Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 16:30

Ik ben goed geslaagd vandaag. :D Wij waren er om 11 uur en konden zo doorlopen, geen rij of wat. Er stond zelfs niemand bij de kassa! :wow: Konden rustig shoppen en zelfs niet lang hoeven wachten om een broek te passen. Heb uiteindelijk 3 dezelfde broeken voor 50 euro, boot en nieuwe sporen + bandjes gekocht. :D Ben superblij met mijn boots, ze zijn zo mooi. <3

Na 2.5 uur zijn we gaan afrekenen en hoefde hoogstens 10 minuutjes te wachten, waren 2 kassa's open.

Afbeelding

Afbeelding

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:04

Gisteren vroeg geweest en goed geslaagd.
Ik ging voor een lang touw en cowboy magic.
Nog een hoofdstel gekocht en een halster.
Hoofdstel was -10% maar die andere vond ik niet mooi dus deze maar gekocht.
Ik had het magazine en het petje.
Ik was in de contant rij gaan staan en had er 1 voor me *\o/*

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:05

Ik zit te twijfelen om terug te gaan. Wil nog aluminium beugels. Maar die heb ik gisteren nief zien liggen

Marcella

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:09

Denk dat ik gewoon maar wacht tot equitana geen zin in om voor niks heen en weer te rijden.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:26

Mijn eerste keer Arthur is geslaagd. Ik was er om 10.00 uur en heel soms was het even druk, maar ik heb veel kunnen zien. Zelfs nog uitgebreid advies gekregen voor het bit.
De buit: een hoofdstel, bit, kinketting, peesbeschermers, touwhalster met touw, halstertouw, sporen en sporenbandjes, twee clips om de teugels makkelijk te kunnen wisselen op de hoofdstellen en drie tubes cowboy magic. Ik heb nog een cap opgehad, maar die zat voor geen meter.
Achteraf gezien had ik moeite van het halen van cash geld niet hoeven doen, maar ja voor hetzelfde geld sta je heel lang te wachten.Afbeelding
Ik heb vriendelijk bedankt voor de pet, draag ik toch nooit.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:27

Weet iemand of Arthur's ook losse spoorwieltjes heeft?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:34

Ja heeft ie

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:42

Dat laatste bitje is ontzettend fijn, ik heb hem ook bij Arthur gekocht rn rij er nu jaren mee. Hij doet het er goed op!

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:46

Mooie laarzen Marlies! En Ceetje ook een mooie buit, ziet er uit alsof je flink geslaagd bent!

speedfiets_2 schreef:
Ik zit te twijfelen om terug te gaan. Wil nog aluminium beugels. Maar die heb ik gisteren nief zien liggen

Ik heb die vandaag zien liggen! Bij de ruimte waar allemaal bakken staan met hoofdstellen, halsters, borsttuigen, stapels pads en dan liggen aan de muur waar je door binnenkomt in bakken in een soort kast allemaal beugels. Er lagen ook aluminium beugels bij!

Hier vandaag goed geslaagd, ik ging heen voor een vilten pad en toen zag ik tijdens het eerste rondje al deze liggen:

Afbeelding
<3 <3 <3 <3 <3 <3 en die moest hoe dan ook mee

Uiteindelijk toch ook na twijfelen evengoed nog een goede vilten pad van professionals choice meegenomen. en nog een zadeltas (zo'n banaanachtige voor achter je zadel), die heb ik alleen niet op de foto.

Afbeelding

Al met al mezelf flink misdragen dus... :Y)
Vond het kwa drukte erg meevallen, je kon gewoon normaal lopen en rustig kijken! Kassa was ook nog geen rij toen wij er einde ochtend waren.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:50

Marlou_ schreef:
Dat laatste bitje is ontzettend fijn, ik heb hem ook bij Arthur gekocht rn rij er nu jaren mee. Hij doet het er goed op!

Bedoel je de mijne? Blij te horen, ik heb enorm getwijfeld namelijk. Heb zelfs aangegeven bij de verkoopster dat ik een goed bit zoek en niet per sé een uit de sale. Bleek de prijs verrassend laag.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:23

Britt, die bovenste pad heeft het stalgenootje van Marlon ook. :D
Die heb ik niet zien liggen...hoeveel was die?

DoubleVv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:49

BrittS schreef:
Mooie laarzen Marlies! En Ceetje ook een mooie buit, ziet er uit alsof je flink geslaagd bent!

speedfiets_2 schreef:

Ik heb die vandaag zien liggen! Bij de ruimte waar allemaal bakken staan met hoofdstellen, halsters, borsttuigen, stapels pads en dan liggen aan de muur waar je door binnenkomt in bakken in een soort kast allemaal beugels. Er lagen ook aluminium beugels bij!

Hier vandaag goed geslaagd, ik ging heen voor een vilten pad en toen zag ik tijdens het eerste rondje al deze liggen:

[ [url=m/O2jR3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
<3 <3 <3 <3 <3 <3 en die moest hoe dan ook mee

Uiteindelijk toch ook na twijfelen evengoed nog een goede vilten pad van professionals choice meegenomen. en nog een zadeltas (zo'n banaanachtige voor achter je zadel), die heb ik alleen niet op de foto.

[ [url=m/LHhKS8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Al met al mezelf flink misdragen dus... :Y)
Vond het kwa drukte erg meevallen, je kon gewoon normaal lopen en rustig kijken! Kassa was ook nog geen rij toen wij er einde ochtend waren.

Hi. Mag in vragen rond welke prijs de prof choice vilten pad zit.
Ik wil namelijk niet voor niets tot daar rijDen.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:52

Ja ceetje die van jou. Ik vond de prijs toen ook erg meevallen maar het is een vriendelijk bitje met dat S vormingen schaartje en niet al te lang ook, super fijn.

Ik twijfel over mijn spoorbandjes. Het was one size maar ze lijken wel te groot :( Afbeelding
Afbeelding

Ik kan ze niet kleiner zetten. Er is wel ruimte om gaatjes te maken maar het bandje word breder naar het midden dus dan past het bandje niet meer door het leertje, snappen jullie die? Haha beetje onduidelijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 18:59

Ik vind ze zo goed zitten? Bij mij konden ze nog een gaatje strakker en nu zitten ze perfect...zitten ze bij jou nog te los dan ofzo?

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:01

Bellatrix schreef:
Britt, die bovenste pad heeft het stalgenootje van Marlon ook. :D
Die heb ik niet zien liggen...hoeveel was die?

Toevallig! Ik had deze bij binnenkomst meteen weggekaapt en heb er de hele tijd mee lopen zeulen :') (of naja, mijn moeder haha) het was de enige die er lag. Heb jullie wel gezien! Hij was 139 :)

DoubleVv schreef:
Hi. Mag in vragen rond welke prijs de prof choice vilten pad zit.
Ik wil namelijk niet voor niets tot daar rijDen.

Ik had deze van 199 voor 169 en toen ging er nog 10% vanaf dus was ie 152. Er lagen ook nog goedkopere vilten pads, weet niet of die ook van prof choice waren, maar die waren kleiner/korter en mijn zadel is best groot.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:04

Ik heb mijn boots even bij de kassa achter gelegd, hoefde ik er niet mee te slepen, deden er meer. :+

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:08

Goed om te weten voor volgende keer, dit was vrij onhandig :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:09

Ja idd. := Vriendin had haar pad ook achter gelegd, dat gesjouw was dus niet nodig geweest. :P

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:14

Wij zijn gister ochtend geweest toen hij net open was.
De drukte viel ons enorm mee. Wel gezellige drukte maar je kon overal bij en bij de kassa stond er 1 iemand voor ons af te rekenen.

Ik ging voor een goede mohair singel maar ze hadden de goede maat niet (er werd overal gezocht voor me door het winkel personeel)
Wel hebben we sporen en een nieuw babyshank bitje en een vriendin heeft beenbeschermers mee genomen. Al heb ik bijna zin om terug te gaan nu ik zo alles hier weer zie :9

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:36

Die pad is heel gaaf brittS!!
Welk merk is dat en heb je enig idee of Arthur er meer van heeft?

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:54

Ik vind die pad heeeel gaaf inderdaad! Beetje jammer alleen dat ik curved pads moet hebben. Pony is rond dus rechte pads gaan schuiven met het zadel. Heb bij de pads niet zo gekeken want door de mensen kon je amper kijken.

Marlies misschien moet ik er ook wel even aan wennen. Ik had hele dunne spoorbandjes voor deze.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 19:59

Zoetje_ schreef:
Die pad is heel gaaf brittS!!
Welk merk is dat en heb je enig idee of Arthur er meer van heeft?

Het is een Mustang Good Medicine pad. Hij lag op een stapel Reinsman pads ergens onderop, maar ben er niet meer tegengekomen helaas!

Marlou_ schreef:
Ik vind die pad heeeel gaaf inderdaad! Beetje jammer alleen dat ik curved pads moet hebben. Pony is rond dus rechte pads gaan schuiven met het zadel. Heb bij de pads niet zo gekeken want door de mensen kon je amper kijken.

Marlies misschien moet ik er ook wel even aan wennen. Ik had hele dunne spoorbandjes voor deze.

Ik moet eigenlijk ook gevormde pads hebben, magic heeft best nog wel wat schoft, maar gelukkig zijn die rechte pads als ze een beetje minder stijf zijn wel goed het zadel in te trekken aan de voorkant. Het schuift gelukkig niet.

DoubleVv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:00

Heeft iemand van jullie grote bussen cowboy magic gekocht.? Wat was de prijs hiervan.? Kwam vorig jaar namelijk duurder uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 00:53

Ik ben Bellatrix en MarlonNaldo tegengekomen! Vond ik heel bijzonder, haha! Ik ben goed geslaagd met een prachtig hoofdstel, fijne brede teugels, spoortjes, een martingaal, nieuwe stalschoenen, een fantastisch juten touwhalster en een flesje clear eyes. En ik ben echt heel blij! Helaas geen pad gekocht, maar toen kwam ik op stal en een stalgenoot 'had er nog wel een liggen' :') bleek een gloedjenieuwe eagle(? Zoiets iig) pad te zijn die nieuw meerdere honderden euro's kost. En die kreeg ik cadeau, haha. Nou ik vind het niet erg hoor! :D ik ga volgend jaar zeker weer, voor een mooie fijne singel, een schapenzitje, een hoed en misschien al een shank!

Helaas ging het pinnen tot 2x toe fout. En de geldautomaat werkte ook niet, zucht. Dus afgesproken dat ik het zou overmaken, top service! Fijne mensen! :)

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:45

DoubleVv schreef:
Heeft iemand van jullie grote bussen cowboy magic gekocht.? Wat was de prijs hiervan.? Kwam vorig jaar namelijk duurder uit

ik had de middenmaat. 35 euro per stuk (was 2 jaar terug nog 30)