Weer vrijgezellig? Wat jammer Em maar dan heb je wel veel bokt tijd;)Heeft iedereen wahtsapp? Misschien leuk om tegen de tijd van het weekend een wahtsapgroepje aan te maken.
Jammer weer Judith Oudere telefoon?heb ook nog tot september vorig jaar stug rondgelopen met een Nokia maar moest toch een smartphone...ik smste teveel
Niet per see oud. Hij wordt deze zomer alweer 5 Hij heeft wel touchscreen. Dus niet helemaal meer de oude.
We blijven sowieso ook hier posten maar denk dat Zo'n wahtsappgroepje vooral handig is om een tijd en plaats af te spreken voor die die samen reizen. Of om even te zwetsen of van alles
Ik durf niet te kijken Er kan nog zoveel veranderen in een week!Als het maar droog blijft. Tegen kou kun je je kleden.
Ja idd. Ik denk er maar niet teveel aan nog ben wel blij dat ik daadwerkelijk vrij heb gekregen! Gaat nog weleens mis helaas..
Met vrij krijgen hier ook een foutje.De dagen vrij zijn goedgekeurd, maar sta wel ingeroosterd. Jammer dan ik ben met jullie weg dan. Daaaaaag werk!Het weer durf ik ook niet naar te kijken. Hahah
Oh ik vind het juist al zo snel gaan! Morgen ga ik een andere buitenrit doen bij de mill ranch met suus en die week er op al met jullie Ben wel erg benieuwd naar de paarden van de trail ranch
Oeps dat word flinke spierpijn inderdaad! Maar wees gerust ik heb die donderdag ervoor een lesje maar buiten dat, ook al weken niet gereden. XD