de eerste avnd moet iedereen het zelf regelen, maar je kan op de manege eten bestellen of we kunnen met een aantal ergens heen gaan maar daarna is er wel feestje in de bar ( op eigen kosten )
Dat zou sowieso fijn zijn, haha. Maar ik ken mezelf onderhand, en het is reuze irritant. Ik ben zo vreselijk slecht om in slaap te komen.
Hier thuis moet ik onder een klamboe slapen. Moet het pikkedonker zijn en geen enkel geluid aanwezig. Ik hoor mijn eigen ademhaling niet eens. Het heeft me maanden gekost om naast mn toenmalige vriend te kunnen slapen Bizar hoor.
hahahaha, mondy stelde ook voor een niet slaperskamer te maken
Eline91
Geplaatst: 18-07-14 20:01
Ik zou ook wel mee willen, maar moet nog even afwachten of mijn trailer door de douane komt
Nieuwe trailer, heb hem donderdag besteld, deze moet nog bij de douane worden aangemeld maar de wachttijd om de nummerborden af te leveren kan blijkbaar oplopen tot 8 weken!
Ik ga dinsdag een hele dag in de wachtrij zitten bij de douane zelf, in de hoop dat ik zo een spoedprocedure kan regelen. Als ik dit vooraf wist had ik nooit een nieuwe trailer gekocht zeg, dan nog liever een tweedehandsje!
Dinsdag zou ik dus normaal gezien moeten weten of die spoedprocedure opgestart wordt, dat ik mijn trailer zeker tegen eind augustus heb.
@ xDenies: Ik ben ook zo'n slechte slaper, wat herken ik dit goed
Hier ook een slechte slaper hoor.. maar of t nu verstandig is om die allemaal bij elkaar te zetten weet ik niet haha als de een ligt te woelen oid
speurneusc
Geplaatst: 18-07-14 21:26
denken jullie dat jullie niet kunnen slapen na alle inspanningen/indrukken van de dag, het programma savonds in de kantine... neem maar een wijntje extra dat kan wel eens helpen
Klopt, ik lust het niet en hoef het ook totaal niet. Heb er genoeg nare ervaringen mee. En vooral rot opmerkingen naar m'n kop gekregen omdat ik het niet lust.
Ik ken alleen Jillz, vond de rode op zich wel lekker maar met een half flesje heb ik al voldoende. En die is er niet in 0,0 - alleen de groene en die mot ik niet
Rooie wodka redbull drink ik wel eens heel af en toe. Maar ook maar één glaasje. Vind die alcohol smaak vreselijk.
Hoef ik niet sterk voor in mn schoenen te staan hoor De migraine de dag erna helpt me vantevoren wel herinneren
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 20-07-14 00:32
Ik drink eigenlijk ook nauwelijk zelfde reden als Denise, ik vind de bittere smaak niet lekker. Maar een zoet mixje of cocktailtje kan er op een speciale gelegenheid wel in en dan ben ik met 2 glaasjes wel klaar denk ik haha. Ik ben ook niks gewend!