Margee schreef:Wat mij opvalt dat er ineens deze week mensen verschijnen die we niet eerder hebben gezien op Bokt. Misschien onder een andere naam, schijnt vaker voor te komen!? Weinig berichtjes gepost, anoniem profiel enz.... Wel fijn om te weten dat ze er zijn toch!? als we ze nodig hebben.
Ja, ik wilde hier niet over beginnen, want anders zou het topic nog meer van de eigenlijke vraag afwijken uit de eerste post, maar je hebt wel gelijk. Ik vroeg me ook af wat dit topic voor aantrekkingskracht had, omdat een heleboel mensen hier hun eerste post plaatsten. Het zou dus blijkbaar wel een stelling zijn die de discussie oplaait (dat is overigens ook wel duidelijk geworden). Wat ik me afvraag is of mensen een schaduwaccount gebruiken (wat ook wel enigszins begrijpelijk is, omdat iedereen elkaar in dit topic toch wel aanvalt) of dat het allemaal mensen zijn die al een tijdje meelazen op dit forum en het nu toch tijd vonden om zich zelf in de discussie te mengen.
Ik denk persoonlijk dat je hier heel erg lang over kunt discussieren, maar dat je dan nog geen overeenstemming bereikt. Niet dat dat nodig is, want zoveel mensen, zoveel verschillende meningen. Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat je een paard niet mag misbruiken en dat zowel de ruiter als het paard nog plezier moeten hebben in hetgeen wat zij doen. En misschien dat er toch wel ooit verandering in de situatie komt, want niets is zo veranderlijk als de mens, zeggen ze toch altijd
.
.