[WN] WN: Lunteren - Western spullen ruilbeurs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer kun je absoluut NIET (slechts één antwoord is mogelijk)

Poll eindigt op

zaterdag 18 oktober
15 (62%)
zaterdag 1 november
4 (16%)
zaterdag 8 november
5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 24

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:23

Colinda schreef:
hoi,
Ik heb ook weer wat nieuwe mensen ontmoet OK dan! alleen... lees ik dat Anya ook is geweest.... ? Verward heb ik je nou wel of niet gesproken?

Het duurde even voor ik je gelokaliseerd had... En toen ik je zag was je heel druk in gesprek. Dus dacht ik... ik spreek haar straks wel aan. Vrij snel daarna was het voor Jip tijd om naar huis te gaan, zag ik je niet meer en zijn we maar gegaan.... Dus... Weer mislukt Verdrietig
Maar ik weet nu hoe je eruit ziet, heb de komende tijd weer agenda-ruimte en bij jou worden leuke clinics gegeven

Ik neem aan dat je ook als kijker kunt komen, want ik heb nog geen vervoer voor Lanna. Maar het gaat lukken. We gaan elkaar tegenkomen!

Je had het prima voor elkaar!
Groetjes,
Anya

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:31

Anya schreef:
Het duurde even voor ik je gelokaliseerd had... En toen ik je zag was je heel druk in gesprek. Dus dacht ik... ik spreek haar straks wel aan. Vrij snel daarna was het voor Jip tijd om naar huis te gaan, zag ik je niet meer en zijn we maar gegaan.... Dus... Weer mislukt Verdrietig
Anya

whoehaaa Haha! Verdrietig *LOL* jij hebt mij wel gezien... flauwwww *LOL*
nou ja, idd... volgende keer beter OK dan!

Hoe zag je eruit dan, misschien kan ik me je voor de geest halen?
ben niet nieuwsgierig hoor, helemaaaal niet Schijnheilig *LOL*

groetjes

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:35

Eh kort haar, roodachtig, oudere jongere Knipoog, bruin dressuurjasje met sliding horse en lucky bar ranch achterop. Verder heel gewoontjes Lachen
Er staat wel een foto van mij in dat jasje tussen de foto's van Saasveld....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:39

Anya, hadden wij het nou over de bijzondere pad gehad??

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:45

Sugarmiss schreef:
Anya, hadden wij het nou over de bijzondere pad gehad??

jaha... die moet ik hebben....
En mijn nichtje gaat stage lopen in Amerika hoor ik net... Dus wil je me a.u.b. de naam van dat ding nog een keer doorgeven...? OK dan!

Ik heb een beetje een zeefje in mijn geheugen op het moment Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Anya op 01-11-03 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:48

anya; mmm... *kraak* denk* Haha! heb ook een zeefje in geheugen denk ik *LOL* Clown zou 't niet weten Scheve mond
maar goed, we gaan elkaar vast nog eens zien/spreken

groetjes

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:53

Anya; heb je gePBt.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:08

Alhoewel het misschien niet zo heel erg druk was vond ik het wel heel leuk. Zeker om eens gezichten achter de namen te zien. Er hing ook zeker een gezellige sfeer en ook de catering was goed voor elkaar. 'Gelukkig' ben ik met minder spullen naar huis gegaan, was al bang dat ik met meer thuis zou komen dan ik weg ging Lachen

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:18

cornelie schreef:
Alhoewel het misschien niet zo heel erg druk was vond ik het wel heel leuk.Lachen

en dan te bedenken dat er toch zo'n 45 man rondliep Haha! waar blijft dat in die grote hal Schijnheilig Pling
maar degene die er rondliepen, hadden volgens mij, ook allemaal spullen bij zich OK dan! eigenlijk moet er dan nog 40 man rondlopen die alleen maar 'koopt' *LOL*

groetjes

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:20

Hahaha, ik ben met veel meer thuisgekomen dan vertrokken!
Kwam met 1 tasje met halsters (met de trein) en ging met de hele achterbak van de auto vol!
Gelukkig zijn het allemaal spullen waar ik echt naar op zoek was (op een grote doos met leer na)

Het sfeertje was inderdaad erg goed! Volgende keer misschien wat meer 'kopers' uitnodigen?

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:41

Het is misschien ook een idee als iedereen volgende keer een naamsticker opplakt, want nu herkende ik eigenlijk nog maar weinig mensen. Weet ook niet meer van wie ik welke spullen heb gekocht.

Wel mn rhino-deken, die was van Sugarmiss en dat dek is echt helemaal perfect! Mn paardje vond hem in elk geval niet eng (zoals zijn regendeken) en hij past perfect! OK dan! Sluit goed om de hals en lang genoeg aan de achterkant
En mn nieuwe thermolaarzen zaten ook heerlijk. Kheb er gelijk een wandeling mee gemaakt, met paard in zn nieuwe deken, allebei lekker warm Haha!

Verder heb ik nog gekocht: transportbeschermers, dekensingel, 5xBIT, hele doos vol met suede en tuigleer en een neopreen dressuursingel.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:06

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:52

callippo schreef:
rhino-deken, .

Gelukkig past hij. Als je 1x een Rhino hebt wil je nooit anders meer Lachen
Citaat:
eigenlijk moet er dan nog 40 man rondlopen die alleen maar 'koopt'
'0' vergeten Clown . Is wat overdreven, maar iets meer kopers was leuk geweest

Ach als we elk jaar wat groeien... Schijnheilig

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:27

Sugarmiss"]
[quote="callippo schreef:
rhino-deken, .

Gelukkig past hij. Als je 1x een Rhino hebt wil je nooit anders meer Lachen
[/quote]

Ohjee, wat moet ik dan nu met mn 2 andere dekens?
Verkopen aan iemand die nog nooit een rhino/rambo gezien heeft? Knipoog

En waren er echt 45 man??? Het leek nog zo stil! In dat geval kunnen er de volgende keer makkelijk 450 in Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 23:33

Ik denk dat er al zeker dertig mensen bij de kraampjes hoorden. Er zijn ook wat mensen geweest die redelijk snel weer weg waren maar ja, 45 mensen geloof ik wel eigenlijk

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 00:56

gera"]
Zo zie ik hier dat Monnik is geweest... heb ik je gesproken?
[/quote]

Yep we hebben even samen staan kletsen voor de kraam van SM. Ik heb werkelijk geen idee meer precies waarover Bloos!.

[quote="colinda schreef:
Monnik; hoe is het nu met je rug

Op dit moment weer zwaar 'piep'. Maar met dat spul van jouw erop had ik het idee dat ik in de brand stond. Oke, ik geef eerlijk toe dat ik het bij jou in de bak enigszins anders uitgedrukt heb Schijnheilig, maar dan word ik hier ongetwijfeld meteen op m'n vingers getikt door SM en dat moeten we niet hebben.
Ik ben ernstig geintresseerd in jouw aloe vera produkt, Jolanda!

Ik vond het erg leuk weer nieuwe mensen gezien te hebben!! Jammer dat ik nu lees dat er een aantal mensen geweest zijn die ik niet gezien heb!! Volgende keer beter.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:22

Het was zeker goed verzorgd en zeer geslaagd! Weer lekker staan beppen met mensen die ik al-dan-niet al kende. Had zelf niks te verkopen (ik heb alleen dingen die ik écht nodig heb Schijnheilig ), maar heb zelf wel wat spulletjes gekocht.

Het is zeer zeker voor herhaling vatbaar en ik help zeker mee met "adverteren"!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:50

Van wie heb ik trouwens de hengstenspecial gekocht?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:03

Van Misty2 Lachen

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 10:46

Ik vond het gisteren ook heel gezellig. Ik heb wel 2 (van de 6) dingen verkocht. Dus op zich niet slecht. Kwam alleen met veel meer dingen thuis. Cool
Hoofdstel, bit, kinbandje, teugels, borsttuig, sporen, regendeken, dekensingel, en zo'n prachtig touwhalster. Haha!

Ik vond het ook heel leuk om eens de gezichten achter de namen te zien.

En wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar OK dan!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:18

zo te horen was het een geslaagde middag, ik baalde echt dat ik niet kon komen, de verjaardag waar ik heen 'moest' was niet zo leuk...... volgende keer hoop ik zeker van de partij te kunnen zijn (als koper!).
Leuke foto's ook Gera!
groetjes,

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:40

Ik wilde ook nog langskomen (als koper dan Haha! ), maar ik trok het ff niet qua tijd...... er zitten nog steeds geen 30 uur in één dag.
Ik baal wel een beetje als ik de verhalen lees en de foto's zie!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:29

Ik wil even calippo bedanken voor het knopen van het touwhalster, heb er nog een paar uur mee lopen slepen thuis *LOL*, erg blij mee dus en het staat die doerak van me geweldig.

Gera, echt toppie dat je mijn kanjers nog even wilde meeten, vond het erg gezellig! Blij dat je zo gecharmeerd was van Voice!

Sugarmiss, ik vind het echt heel erg Tong uitsteken, ik moet je vast gezien hebben, maar heb je niet herkend, dus geen praatje gemaakt. Sorrie!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:39

Jurga schreef:
Sugarmiss, ik vind het echt heel erg Tong uitsteken, ik moet je vast gezien hebben, maar heb je niet herkend, dus geen praatje gemaakt. Sorrie!

Nou we hebben anders wel een paar woorden gewisseld hoor (en ik had echt de indruk dat je me herkende Verward )

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:42

Joh, ik heb echt wel tien keer minstens rondgekeken of ik jou ergens zag, maar nee . *voelt zich erg blond*