FlyingHigh schreef:Maar..................hoe ontmoeten de Bokkers elkaar nou????? Ik weet echt niet wie wie is!!!!!
Doe nou gewoon een bokt-badge op!
Moet ik er een voor je maken...............?? of print deze uit:
flyinghigh Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gera schreef:Hmmm, zo'm sticker he.. best wel een idee. Kan mij het wat schelen als ik die opplak

gera schreef:Verdorie, ik heb niet eens een Dutch Paint Horse petje... alleen een Anky petje.. maar dat kan ik niet maken
Zover ik weet begint het programma morgen nog steeds om 16.00 uur, ook al zou het wel laat worden morgenavond. Ik neem aan dat er veel paarden ingeschreven staan voor de halterklasse. Maar ik vind alles best, ik vind het hartstikke leuk om naar halter te kijken
. Romkabouter"]
[quote="Romkabouter schreef:Hey maar, als ik in de hunter een beige rijbroek, een blauw jasje, een blauwe cap, blauwe handschoenen heb, mag dat dan?
Ik hoorde dat witte rijbroek niet mag
Of kan iemand mij de regels ff linken

. FlyingHigh"]
Ach............Anky petje is OK, zij reed een tijdje geleden ook western.
[/quote]
Wie weet dat ik die dan op doe. Misschien dat de Dutch Paint Horse Club wel aanwezig is, zo ja dan koop ik daar een petje. Ik ben namelijk waarschijnlijk binnenkort de eigenaar van een prachtig Paintje... En meer wil ik nog niet kwijt. Ik weet na morgen misschien meer!!
[quote="FlyingHigh schreef:Eindelijk iemand die bewust naar de halterklasse komt kijken....er staat altijd zoooo weinig publiek!!!
. Ik heb er erg veel zin in. Kom dit jaar als toeschouwer maar hoop volgend jaar als deelnemer van de partij te zijn.