Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Eens, maar daar zit nou juist de uitdaging in
. meissielief schreef:Ik vind dat je netjes verwoord. Maar dat zou dan betekenen dat ik geen western moet rijden met mijn haflinger maar dat ik dan moet verhuizen naar Limburg om daar met paard en wagen "de bergen" van Limburg moet trotseren?!![]()
Spicegirl, mijn intentie is ook helemaal niet om ooit een wedstrijd te starten, ik wil gewoon lekker met een westernzadel rijden en lessen zodat ik wat kan leren.
spicegirl schreef:als ik met mn reiner naast een pleasure paard rijd, zie je 2 heel verschillende paarden galopperen. maar ik krijg er niet meteen een minderwaardigheidscomplex van, noch voel ik me beledigt, als er gezegd word dat mijn paard niet loopt, zoals de ander.je moet tevreden zijn, met wat je hebt.en niet gelijk het slachtoffer spelen..of denken dat mijn paard niet goed is. elk paard heeft zn eigen talenten.en je moet het paard zoeken, wat bij je ambities past. daarom is mijn paard te koop. niet omdat ze niet goed is, maar omdat ik wat anders wil, als waar zij voor gfokt is...