Al wel een poosje terug zelfs. (voor de gelegenheid een echte quarter van mijn vriendin Jip geleend).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niels schreef:Je word als je niet goed kan zitten snel uit het zadel 'gelanceerd'. En ookal kan je goed zitten dan zal het nog steeds een onrustiger beeld geven dan een paard met vlakke gangen.
, het meest bij de achterhand, omdat de fries van oorsprong een tuigpaard is en daardoor een stuwende achterhand heeft in plaats van bijv het dressuur gefokt paard en de quarter een dragende achterhand.
en toch ook wat geluk hebben met de bouw van je paard.
even doorscrollen naar 25 augustus 2008 De huidige EWU kampioen Western Riding, Trail en Versatile is een haflinger. En zo heb ik in het lijstje van de EWU uitslagen nog een paar namen gezien van nietQH die kampioen zijn. Zover de info over nietQH en niet kunnen presteren. Ik zou mijn tunnelvisie toch even bijstellen als ik jou was.
Anya schreef:Je wisselt hooguit wat omhoog..
Anya schreef:hahaha! Ik dacht nog: het lijkt wel alsof ie moet pissen!Die moet alleen nog wel even leren om onderstandig te staan.
Als Quince zo gaat staan, ga ik al omhoog
Maar als je daarentegen minder balkjes aanraakt dan een Quarter, heb je toch nog gewonnen!
, green working hunter, jumping, ook de extreme trails, (dan bedoel ik die mikado trails van o.a. de worldshow ed)).