Yinthee, wij komen ook vaak maagzweren op het werk tegen. Wat mij uitgelegd is dat omeprazol inderdaad de klachten verminderd, maar zodra je ermee stopt juist weer verergerd. Weet je zo ook de oorzaak? Is het stress, of weinig maag vulling? Wel fijn om even te laten checken zodat je zeker weet dat het maagzweren zijn, maar zo klinkt het inderdaad wel. Als je qua voeding iets wil doen mag je altijd pben en wil ik gerust met je mee kijken

Pad schoonmaken deed ik soms in de wasmachine met boomloze pads. Die zijn wat minder lang, maar anders meestal de tuinslang erop en te drogen hangen idd. Heb ook meerdere pads want meestal duurt het wel een paar dagen voor ie echt droog is.
Vind dat hoofdstel toch wel erg tof in donkerbruin Lianne. Ben benieuwd hoe die staat. Zulke beugels Heb ik ook nog, maar te lui om eraan te hangen hahaha.
Zag het op Facebook tuija, flink balen! Echt dikke pech. Hopelijk herstel je er goed van.
Dat masker heb ik ook in een opvallend kleurtje :’)

Leuk Marlies, ziet er heerlijk uit! Vind rustige ritjes ook leuk

Ik ga zo naar de paarden en weer een ritje maken met Winnie. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat!