Haha baby spin . Dat is wel het leuke aan western, dat het wel erg veelzijdig is
TigerLilly
Geplaatst: 12-08-14 16:55
Ik heb een vraag ,, Ik ben hier net nieuw en heb brandende hulp of inspiratie nodig bij een moeilijke beslissing Wie weet hoe ik een nieuw topic kan creëren
Waar zou het over gaan?? Western?? Of iets hééél anders?
Annekexxx
Geplaatst: 12-08-14 17:09
DE ZON SCHIJNT PLOTS TERUG! *Loopt even weg om iets anders aan te trekken en gaat even een heel klein wandelingetje maken.*
EDIT: Toch maar wachten op morgen... terug regendruppels.
Laatst bijgewerkt door Annekexxx op 12-08-14 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt
xLianneZorro
Geplaatst: 12-08-14 17:10
Succubi schreef:
Waar zou het over gaan?? Western?? Of iets hééél anders?
Denk totaal iets anders, miss niet eens met paarden
TigerLilly
Geplaatst: 12-08-14 17:11
Ik heb een merrie gekocht 1,5 jaar geleden van toen nog 3 De eigenaar is niet helemaal eerlijk geweest ze zij dat ze af en toe afstandig deed om dat het een flesse veulen is .
Ik heb er gekocht om dat ik er meer zielig vond ze was vermagerd en kwam er 2 x pw uit, Ben erachter gekomen want denk dat zij bang voor haar was
Ze sluit zich af van paarden dat is het probleem niet , Maar dominant naar eerst bepaalde mensen Nu is het zelfs zo ver dat ze gister me moeder gemeen heb aangevallen tijgerend tegen haar sleutelbeen heb geslagen omgedraaid en getrapt 'gericht'
Terwijl mijn moeder en zij ook door een deur konden Mensen waarschuwde wel voor haar
Maar ik geloofde er niet in Ze was zo lief ik heb een band al snel met haar gekregen wij hebben echt een klik Ze heb me nog nooit iets aan gedaan en denk dat ze dat ook nooit zal doen
Maar nu komt het Me moeder wil dat ze weg gaat we kunnen haar niet verkopen want niemand neemt haar als ze de kwestie weten ,,
Dus er blijft een ding over mensen dwingen me bijna om haar in te laten slapen Want ze valt iedereen en alles aan behalve mij
Door het land ende rust is ze nog sterker geworden Wat moet ik doen ik ben radeloos het is als een kind voor me Maar mijn moeder overgens 37 jaar al eigen paarden en nooit bang geweest kijkt nu wel af op haar
xLianneZorro
Geplaatst: 12-08-14 17:14
Hoe oud ben jij als ik vragen mag? En waarom doet ze dit niet bij jou en wel alleen bij andere? Heb jij de verzorging voor je? Zoja, als ze dit niet bij jou doet... Waarom zoek je niet een prive plekje met een shet erbij en ga je zelf met haar rijden en doen?
Mocht ze echt gevaarlijk zijn, dan zou ik een prof erna laten kijken en anders is inderdaad een spuitje voor beide kanten beter.
ik denk aangezien ze haar weg moet doen van haar moeder zie niet een plekje voor haar eigen kan permiteren Ik weet niet wat ik zou doen, misschien kun je hulp zoeken bij een proffesioneel persoon die met probleempaarden werkt?
xLianneZorro
Geplaatst: 12-08-14 17:17
Ja maar in profiel staat dat ze 20 is.. Dan kan ze zelf toch beslissen... Mocht ze het geld enz hebben.
TigerLilly
Geplaatst: 12-08-14 17:18
Mijn moeder zegt Jij wil dit niet maar ik wil niet dat jij in het ziekenhuis terecht komt Ze staat in de kudde daar moest ze weg want ze viel de boer aan op gegeven moment
Doe ik ook heb er in gereden alles , ze was wedstrijd klaar maar de hoefsmid kwam gister en ik was op vakantie ben nu terug wegens deze kwestie .
Ik ben 20 Ik heb geen idee waarom niet bij mij Zelfs nog nooit haar oren naar achter gedaan
Wij hebben nog 2 paarden ook draken van beesten maar oprecht en eerlijk Ik geef toe deze is onstabiel
Maar ik zal het me zelf nooit kunnen vergeven denk ik als ik die stap moet zetten
Dan een prof erbij halen? Of naar een prof toe brengen? Maar ik zelf zou ook geen risico willen nemen.
TigerLilly
Geplaatst: 12-08-14 17:19
En het kan wel een andere plek maar weinig stallen willen haar en ik woon in Zandvoort dus kan haar niet in de tuin zetten dus ze blijft 9 van de 10 x afhankelijk ook van andere mensen
En weet je toevallig op wat ik moet.zoeken als ik een prof wil vinden iederedag bedankt voor je woord dan weet ik dat mensen die haar niet kennen ook het risico zien als ik de stap moet ondernemen
Annekexxx
Geplaatst: 12-08-14 17:26
Misschien in training zetten? (En dan heb ik het over volledig heropvoeden.) Ik dacht dat dat wel bestond, voor 'probleemgevallen'... En dan samen opbouwen, misschien best op een andere locatie?
Succubi
Geplaatst: 12-08-14 17:27
Dan is het een kwestie van een proffesional, op welke manier dan ook. Want wat je al zegt, een stalhouder, een hoefsmid, een dierenarts gaat zijn leven niet wagen omdat jij er geen afstand van kan doen... Het is heel hard maar je zou toch met anderen moeten gaan samenwerken aan dat gedrag, anders word ze een groot risico. Ze heeft notabene je moeder getrapt! Ik zou dat wel heel kwalijk nemen als mijn paard zulke dingen doet.