Lagonda & candalisa :
Ik zit in West australië, Paraburdoo, dat is 4 uur zuid van karijini national park/tom price.
Ik ben hier nog niet zo lang, maar tot nu toe heb ik motors gemaakt van windmolens, dus olie bijvullen, aan-/uitzetten, checken of alles goed loopt voor het water voor de koeien die op hun 880 acre land lopen.
De komende week moet ik een yard schoonmaken met de loader, het was een soort potstal voor de koeien die tijdens de muster daar verblijven. (Halve meter poep scheppen met de loader
) zodat ze voor dit seizoen er weer terug op kunnen.En we rijden de paarden, ik heb er nu nog maar 1 omdat ik zelf nog moet trainen.
De muster begint in een paar weken, daarna zullen mijn dagen er heel anders uit zien.

Dit is de "paddock" voor de paarden
zo ongeveer, ze hebben een mega stuk grond, ik gok met rond de 20 paarden? Ze lopen vrij rond de station en worden niet bijgevoerd (is niet nodig). Er staan nu 8 paarden in de stallen, dit zijn paarden die worden gereden, te dun of ziek zijn. Om de paddock heen is het land met alle koeien, maar ik rij soms wel 6 uur op een dag over zijn land naar de windmolens met de auto en heb nog niet alles gezien.
hebben ook lang in karratha gewoond. Leukste is dat ze altijd zeggen “just around the corner” kan dik 10 uur rijden zijn
gaaf zeg Australië!
Maar goed dat probeer ik nu als iets positiefs te zien.

Hopelijk kan ik gauw terug!
en kom af en toe dus even onder mijn steen vandaan
Hopelijk pakt het morgen wel, want ik wil volgend jaar een mini-Nova zien!
Aliaa vond het wel gezellig om te staan chillen bij een aantal paarden op de weide. Wat ik ook deed, vooruit was onmogelijk. Uiteindelijk zijn we dat hele stuk achteruit moeten stappen, tot op straat.

Die kont ging eronder en ze werd helemaal rond!! Wát een gevoel!! Ze staat steeds scherper op de hulpen. Inmiddels rijd ik met spoortje. En dat werkt erg goed. Kan veel meer verfijnen
)
Ze is in elk geval rustig en gaat er niet vandoor. Ik kan haar op elk moment prima terugnemen op stemcommando, maar dat komt ook omdat Aliaa liever lui dan moe is.
. Wilde heel graag oranje. Op het voorbeeld was hij iets minder neon
. En dit is stugger touw. Ze had ook geen normale oranje. Anders was het zo'n slap halstertje geworden haha