Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ik vind hem zo leuk getekend
ben echt fan van minimal tobiano!

De volgende buitenrit misschien blarenpleisters op je vingers plakken uit voorzorg
zou dat helpen? 
Is hij fijn te rijden buiten?
Je rijdt dus ook boomloos! Hoe bevalt de freemax? Ik heb zelf de silverado en vind het echt een heel prettig zadel!
Moeilijke beslissing voor jou... Ik luister altijd naar mijn gevoel. Het gevoel wat een dier mij geeft. Maar ook het gevoel wat ik krijg als ik mensen tegen kom die interesse tonen in mijn paard. Wat zegt jouw gevoel? Soms komen er ook gewoon bepaalde dingen op je pad...
Maar die dingen moeten ze natuurlijk ook leren toch 
ik krijg al hoogtevrees als ik naar je foto kijk
Natascha lijkt me een leuk persoon om les van te krijgen. Zie haar regelmatig op show en dat doet ze ook altijd leuk. Fijn dat het qua zadel meevalt.
dan geef je zelf eigenlijk al het antwoord.
Groeit jullie band alleen maar meer mee!
) Maar 9 van de 10 keer vind ik chaps niet mooi zitten. Of je moet ze op maat laten maken, maar ik ben daar een beetje terughoudend in. Eén keer op maat gemaakte rijlaarzen gekregen (en toen ging ik western rijden
). Inmiddels passen ze niet meer , omdat ik ben afgevallen, en ik krijg ze aan de straatstenen niet kwijt.
. Ik geef Joy een nieuw hoofdstel cadeau van mijn vakantiegeld (en een zadel, maar dat komt ergens in augustus
) dus hopelijk kan ze die binnenkort showen!
en was het nodig?
zie hier een paar bekende gezichten voorbijkomen van topics die ik (stil) volg zoals knappe Joy en Ailaa.
).
gaaf zeg Australië!
... nog paar weken geduld tot mijn Paint weer thuis is
candalisa schreef:Tiffani leuk hoor waar zit je precies?
Gerliev kan je haar wel in een box krijgen dat je hem dan iig vast om kan doen? Ik zou als je hem eindelijk om hem elke dag even met een 2de halster oefenen dus op en af terwijl de ander eronder zit...