Ik ga 24 augustus naar een western clinic in Zeist van Alice Zijlstra. Ik doe niet mee maar ga het als toeschouwer bekijken. Gaan er nog meer?
xLianneZorro
Geplaatst: 10-08-14 18:04
Net op de site gekeken had er nog nooit van gehoord. Ziet er erg gaaf uit!! Alleen 2,5 uur rijden Hier in de buurt is zooooo weinig western (voor zo ver ik weet). Zit hier iemand in het topic in Overijssel? Volgens mij niet...
Waar in het noorden? Misschien als je met de trein ietsie naar benede komt dat ik je kan oppikken of is dat nog verweg naar Overijssel?
Warboel
Geplaatst: 10-08-14 18:21
Balen Mayflower! Die evenementen zijn altijd zo gezellig. Het NK was eerst altijd in Marienheem, toen nog een jaar Den Haag in de Uithof geweest en sinds vorig jaar geloof ik in Wanroij. Vorig jaar ben ik niet geweest... Moet nog even kijken hoe ik het dit jaar ga organiseren, ook met school enzo
_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D
Geplaatst: 10-08-14 18:22
Lianne: daar wil ik ook heen! Wanroij is redelijk in de buurt voor mij ^^
Ik woon in Lemele maar daar is geen station, eventueel kan ik je in Zwolle ofzo wel ophalen...
Annekexxx
Geplaatst: 10-08-14 18:28
Ik denk dat waar ik woon nog minder western gereden wordt: Oost-Vlaanderen, BE. 1 (goede) stal in de hele provincie denk ik... :-( En amper western stores.
Wat een dagje vandaag, de hele weide en paddock/piste onder water gelopen door hevige regen, nooit zo veel water gehad hier buiten. Elke keer weer eventjes zon: paardjes buiten, terug hevige regen: opnieuw binnen, enz. Ik zet ze niet graag 24u op stal ('s nachts is lang genoeg)... Maar de schuilstal is nog niet af, helaas. Ik heb m'n werk er wel mee vandaag haha.
Hoe is het bij jullie met het weer? http://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=195696 dit is een paar km van mij huis en zo gaat het weer beginnen, ben benieuwd hoop dat er niet nog meer schade komt..
Warboel
Geplaatst: 10-08-14 20:24
Rustig het waait wel loeihard en het heeft heel hard geregend maar niet extreem. Schrikken zeg als dat zo dichtbij is. Hoop dat er verder geen schade meer komt vanavond!
Paar weken geleden met die enorme regen was er in Alphen a/d Rijn de meeste regen gevallen en daar woon ik naast. De straat stond blank, ik ging in een plas staan en die kwam tot halverwege m'n schenen het water stond toen bij de sloot hier om de hoek tot de onderkant van de bruggetjes enzo. Man wat een regen toen
Hallo dames, mag ik mij hier ook melden? Ik ben sinds een paar maanden overgestapt op western met mijn jonkie
Annekexxx
Geplaatst: 10-08-14 23:35
Hoi Succubi, met welk leuk jonkie zet je de stap richting western? Veel plezier in elk geval!
Succubi
Geplaatst: 10-08-14 23:46
Met mijn haflinger X Rocky Mountain horse . Hij is 5 jaar en ingereden met les van Alice, basis zit erin en toen ik zat te denken hoe ik nu verder wilde, dressuur of western kreeg ik slecht nieuws over mijn zadel (nieuwe vulling nodig) en kwam er een western zadel op mijn pad dat paste. Veel overlegd en zitten denken en kwam eigenlijk wel tot de conclusie dat western meer zijn ding is en waarom hem in een dressuur vormpje proppen als western hem zo makkelijk aankomt . Zijn dressuur zadel is naar mijn merrie gegaan en hij een western zadel. Voordeel is dat ze beide elkaars zadel passen dus springen en mijn bijrijdster rijden hem gewoon met dressuur zadel . Wij zijn hem nu een beetje aan het doorrijden en wil weer verder gaan met lessen en misschien eind dit jaar gaat starten .
(ps: mijn houding op de foto's is een beetje beroerd )
Dit zijn wij met onze eerste trail clinic
En iets van 2 weken geleden hadden Gráni en ik een cow clinic cadeau gekregen (Gráni is 2 juli jarig en ik 5 juli)
Dank jullie wel . Ben ook heel blij met hem (en met zijn moeder )
@Annekexxx: Koetjes was ook echt een uitstap hoor! We zijn een dag ervoor erheen gegaan omdat het voor ons zo ver weg is. Maar ik zou het wel elke week willen doen!
@Em: Leuk dat je naar die clinic gaat de 24e! Misschien red ik dat ook nog wel, ben die dag nog vrij