Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annekexxx schreef:Gisteren stonden mijn meisjes allebei als een gek te druppen na een stortbui! (De ene kan nochtans langs haar deel de stallen in of overdekt, maar ze wilden liever naast elkaar aan de draad staan... doorweekt! De andere schuilstal is nog niet klaar. Tot over een tijdje stonden ze samen, dus was dit geen probleem.
Vanmorgen dus het hooi onder een boom gelegd bij beide... Maar de dames hadden geen zin in nat hooi en gingen dan maar in het midden in de regen staan... Best een zielig zicht. Rare beesten soms.
Ik heb ze maar weer binnen gehaald na een half uurtje.
Gaan de paardjes bij jullie de weide / paddock in als het zo regent?
Op een paar uur tijd is ALLES hier volledig blank geregend. Het lijkt alsof ik aan een meer woon, ipv een piste / paddock. Kruiwagen loopt over van de regen, zoveel is er in 1 keer gevallen. Bodem is duidelijk verzadigd. Vandaag wordt er dus niet gereden, helaas.
Warboel schreef:Dat is toch op een dressuurwedstrijd net zo. Je zal altijd wel dingen zien die niet fijn zijn. Helaas.
Ik heb Fritz nu even 12 dagen alleen, z'n eigenaresse is op vakantie. Superleukwel ff wennen hoor elke dag gaan.
Em_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met dit of een soort gelijk hoofdstel?
http://m.marktplaats.nl/a/dieren-en-toe ... amore.html
Ik vind um heel mooi maar twijfel omdat ik het niet ken
gaucho schreef:Em_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met dit of een soort gelijk hoofdstel?
Ga je m ook met hackamore gebruiken? Dit is namelijk een behoorlijk scherpe. Teugels zijn sowieso te kort.
Em_ schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met dit of een soort gelijk hoofdstel?
Warboel schreef:Jaa ik moet ook echt wel wennen hoor!
Vandaag heb ik z'n boxdeur gesopt, die was echt vies haha! Z'n eigenaresse had van de week voor ze wegging de hele binnenkant van z'n box gedaan maar was nog niet aan de buitenkant toegekomen.
Gister een flinke les gereden, hard werken man pff. Supererge spierpijn in m'n bovenbenen en buikMaar hij liep wel lekker! Moest zooo hard lachen, toen ik vanmiddag de bak in kwam zei iemand "oh jongens daar is Dees, die komt ons even laten zien hoe het moet
" en dan niet sarcastisch ofzo, maar gewoon leuk
_Hedi schreef:Super leuk Warboel!
Mijn les gisteren was ook leuk. Snelle en langzame cirkels geoefend in de grote buitenbak. Dus ik heb me toch een hoop rondjes gecrosst!
Warboel schreef:Ik doe dat gewoon hoor Mayflower, lekker lichtrijden
Er is vandaag clinic op stal dus zat er al om 8 uur op, ff rijden voor de drukte. Wel leerzaam en leuk om te kijkenzelf meedoen komt nog wel eens...
xLianneZorro schreef:Hai meiden, grote deels heb ik alles mee gelezen. Ik ben donderdag geopereerd vlakbij mijn stuitje en ik moest toen een nachtje blijven. Vandaag mijn eerste echte hele dag thuis en verveel me dodelijk. Kan eigenlijk alleen op mijn zij en buik liggen... Dus je kan je nu wel voorstellen hoe ik achter de laptop lig!! Voor de rest wil het al het goed is redelijk snel herstellen over een week kan ik weer opstaan en lopen!
Ik zal proberen lekker mee te kletsen, maar ik zal niet heel actief zijn omdat het achter de laptop niet echt fijn ligt...