Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Em_ schreef:Sjeeltje, Jaaa western spullen zijn leuk maar helaas ook duur. Leuke merens heb je! Krijg jij ook les? En wat is de reden dat je bent overgestapt?
Anneke, rijd jij al lang western? En ik zag dat de jouwe Dixie heet, leuke naam zeg!
Hier een foto van een meeting uiteraard in western style (bosal is niet van mij helaas, alleen gebruikt voor de foto's). Normaal gesproken rijd ik met hackamore (buiten) of marylot bloem (in de bak). Stiekem ben ik nog op zoek naar een ander (echt typisch) western hoofdstel.
[ Afbeelding ]
Sheeltje2 schreef:heb vandaag lesje gehad ging goed volgende keer wel even een bitje in touwhalster nam ze me vandaag beetje in de zeik haha hengstige merrie haha ook mn toekomstige zadel gepast en gereden echt top morgen even ander dekje proberen ben heel tevreden na 11 jaar dressuur zadel ree dit toch wel heel erg lekker:) hier een foto van zadel:)
[ Afbeelding ]
Branca schreef:Sheeltje2 schreef:heb vandaag lesje gehad ging goed volgende keer wel even een bitje in touwhalster nam ze me vandaag beetje in de zeik haha hengstige merrie haha ook mn toekomstige zadel gepast en gereden echt top morgen even ander dekje proberen ben heel tevreden na 11 jaar dressuur zadel ree dit toch wel heel erg lekker:) hier een foto van zadel:)
[ Afbeelding ]
Wat voor zadel is het? Staat denk ik niets op..?