Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lars_Alida schreef:Goed plan om dit ook in NL te organiseren, wordt het dan een combikaart zodat je overal NSBA kunt starten?
Dan pas wordt het echt interressant voor de ruiters.
Want vermoedelijk willen jullie dit onderdeel alleen uitschrijven op grote shows?
En hebben we er weer een lidmaatschap bij voor max 4 starts in een jaar.
Succes Alida
dropje2 schreef:Ik ben erg benieuwd wanneer de eerste show wordt uitgeschreven en vooral om het feit dat ik dan eens wil kijken, wie er zoal meerijdt ( dus, Nationale en Internationale kanjers)![]()
Ten eerste om eens te kijken hoe er dan gereden wordt en ten tweede kan ik dan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beoordelen of ik met mijn strandpaard c.q. All round paard hier wel tussenpas![]()
![]()
Tot dan: Heel veel succes gewenst!
kjcm schreef:Uitgeest staat er voor open
of ze er gebruik van gaan maken???

Rob_H schreef:Maar wil wel weten hoe dat dan zou moeten.
Ik kan me niet voor de geest halen dat dit ergens wordt gedaan.
Rob_H schreef:kjcm schreef:Uitgeest staat er voor open
of ze er gebruik van gaan maken???
het is meer of jullie van ons gebruik maken
storrum schreef:Rob_H schreef:Maar wil wel weten hoe dat dan zou moeten.
Ik kan me niet voor de geest halen dat dit ergens wordt gedaan.
Dit is naar voren gekomen op de DM in Aken, misschien is het goed om kontakt hierover op te nemen met Marcel van Genechten van Belgie en/of Peer Kraack uit Duitsland. Want er zou over vergaderd gaan worden, maar of dit überhaupt is gebeurd en wat de evt. uitslag daarvan is heb ik niet meer vernomen.
Het probleem speelde daar dat wij al lid waren van NSBA Belgie en voor de futuritys van Duitsland ook lid moesten worden van NSBA Duitsland...
dofuzz schreef:als je in belgie lid word van NSBA Belgium ben je ook automatisch lid van NSBA (USA).
Citaat:owner/exhibitor not a member, no points given
) dan zou ik er persoonlijk meekappen bij die organisatie óf zorgen dat je wél beter wordt (afhankelijk van het haalbare vermogen van je viervoeter)

Pannenkoek schreef:Rob, wat is het beleid van het bestuur van de DSBA mbt de mogelijkheid om onderdelen uit te schrijven voor paarden t/m 3 jaar? De NSBA geeft die mogelijkheden wel maar als ik het goed begrepen heb hoeft de DSBA die niet uit te schrijven zonder verdere opgaaf van redenen. Ik zou het persoonlijk erg fijn vinden als jullie de minimum leeftijd voor deelname aan de wedstrijden van de DSBA op 4 jaar zetten.
Lars_Alida schreef:Waarom dan een snafflebitje in t logo?
Als t allemaal senioronderdelen zijn.