crazycactus schreef:Dat is idd Partner [als 3-jarige, denk ik]He Frans Flaton!!!! Eindelijk hem ook eens op de foto!! Is toch ook een nestor in de western sport. Is dit Partner, nee toch???
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazycactus schreef:Dat is idd Partner [als 3-jarige, denk ik]He Frans Flaton!!!! Eindelijk hem ook eens op de foto!! Is toch ook een nestor in de western sport. Is dit Partner, nee toch???
crazycactus schreef:Ja dat was die grote bruine Qh. Die herinner ik me ook nog wel. Maar Partner zal toch wel niet meer leven? Die was 13 jaar geleden al op hoge leeftijd.
crazycactus schreef:Ik denk haast dat hij officiëel een andere naam had. Of hij is nooit in het WPN-stamboek ingeschreven. Dat zouden we aan Frans moeten vragen.Tuurlijk... dat is zo. Tyron is ook al 28 maar dan hete hij officieel wel anders zeker (of ging het toen nog niet met een vaste letter?)
appie_rulez schreef:Hahahahaha! Sommige van de paarden zijn inderdaad ouder dan jij!.. ik ben zelf pas 22 en rijd nog niet zo heel erg lang mee in de western.
appie_rulez schreef:Helaas, aan mij heb je niet veel! Ik heb zelf al moeite met stilstaan, laat staan dat ik dat aan een paard zou moeten uitleggen....iemand die zich geroepen voelt voor een halterlesje?
appie_rulez schreef:iemand die zich geroepen voelt voor een halterlesje?
Wranglerbutt schreef:ynessa schreef:Leuk zo kom je je pony nog eens tegen op internet!
Spinner is nu al een aantal jaren in mijn bezit.
Sorry erg off topic.
Dat is absoluut niet offtopic!!!Sterker nog, ik wil veel meer weten van Spinner! Hoe lang ben jij al eigenaar? Is Spinner echt een nakomeling van Olga? Van welke quarterhengst? Heb je foto's?