[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:11

radicalM schreef:
Ik neem aan dat je Chris Knol bedoelt... Schijnheilig Zeker, ook een kanjer! Wow!
Maar toch ben ik heel nieuwsgierig hoe je die dan denkt te kunnen beoordelen, heb je hem de laatste tijd nog veel op wedstrijden zien rijden?

Daarom kan ik niet in alle eerlijkheid meedoen met stemmen..... Ach gut

Er wordt toch veel gestemd op ruiters waar men op een of andere manier veel mee omgaat en ergens is dat ook wel logisch. Als je iemand niet vindt deugen, ben je er niet mee bevriend he!

Wat betreft de discussie over "het van horen zeggen" over het rijden van een 2,5 jarige door iemand: ik meen dat die persoon het zelf vertelde in een zadel- topic. Commentaar er op werd direkt afgekapt als niet terzake zijnde in dit topic en dat was het blijkbaar. Discussie ging op een algemene manier door in een ander topic.

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:15

t is eigenlijk een beetje vriendjespolitiek, als je les van iemand krijgt zul je die wel nomineren, omdat he daar wil je bevriend mee blijven, maar stekl je voor dat je daar lest omdat dat gewoon het dichtste bij is..., en je hem haar helemaal niet zo goed vind rijden maar toch gaat nomineren

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:20

mikkeltsje schreef:
t is eigenlijk een beetje vriendjespolitiek, als je les van iemand krijgt zul je die wel nomineren, omdat he daar wil je bevriend mee blijven, maar stekl je voor dat je daar lest omdat dat gewoon het dichtste bij is..., en je hem haar helemaal niet zo goed vind rijden maar toch gaat nomineren

Nou.... bij de laatste optie loop je met molentjes toch? Voelt zo iemand een verplichting om te gaan stemmen, bedoel je dat? (durft niet meer naar de les b.v. Haha! )

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:21

ja zoiets ja Haha!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:27

Margee"]
Wat betreft de discussie over "het van horen zeggen" over het rijden van een 2,5 jarige door iemand: ik meen dat die persoon het zelf vertelde in een zadel- topic. Commentaar er op werd direkt afgekapt als niet terzake zijnde in dit topic en dat was het blijkbaar. Discussie ging op een algemene manier door in een ander topic.
[/quote]

Dit is absoluut waar. Dit is heel duidelijk naar voren gekomen in het boomloze zadel topic. Dus horen zeggen uit de eerste hand.

[quote="mikkeltsje schreef:

Dan heb ik wel helemaal fout gestemd, want ik heb geen les of verder enige band met degene die ik genomineerd heb. Hoop dat mijn instructrice me dit vergeeft, want ook zij komt op wedstrijden uit .

Het is wel waar dat er geen kwaad woord gesproken mag woorden over een aantal 'populaire' bokmensen. Wat voor de 1 geld lijkt soms wel niet voor een ander te gelden. Jammer, maar wel heel menselijk.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:36

Monnik"]
Dan heb ik wel helemaal fout gestemd, want ik heb geen les of verder enige band met degene die ik genomineerd heb. Hoop dat mijn instructrice me dit vergeeft, want ook zij komt op wedstrijden uit .
[/quote]

De prijs van de lessen worden met ingang van 2005 verhoogd!

[quote="Monnik schreef:
Het is wel waar dat er geen kwaad woord gesproken mag woorden over een aantal 'populaire' bokmensen. Wat voor de 1 geld lijkt soms wel niet voor een ander te gelden. Jammer, maar wel heel menselijk.

Niets menselijks is een Bokker vreemd...... Schijnheilig

Natuurlijk is het te verwachten dat ruiters die op Bokt komen door mede Bokkers worden genomineerd. Vaak kent men elkaar mede door Bokt.
Komt er dan door deze verkiezing een "nieuwe" meestemmen, wordt zijn/haar hele doopceel gelicht, gewikt en gewogen en wordt men beschuldigd van anonimiteit (er zijn veel Bokker die hun hele profiel het afgelopen jaar hebben leeggesloopt van alle info, dus so what.....)
Er is toch duidelijk gezegd dat men op andere www's hiervoor een oproep heeft gedaan om mensen de kans te geven mee te stemmen?

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:55

het gaat mij dan ook niet om dat, een 2 1/2 jarige 10 min. in de twee maanden bereden wordt, maar om de opmerking dat er ook een 1 1/2 veulen bereden zou worden, plus dat er gemeld werd door griet?, na een pb van mij, gemeld werd door griet?, er geen prijs gesteld werd op een mailtje en zeker niet van mij. ??????????????????????????
iemand die mij persoonlijk kent, van eerst 34 jaar en toen ineens 27 jaar?
en griet die geen enkele vraag beantwoord en alleen beschuldigingen schreeuwt!!! mijn nederlands is niet goed??/???
en de discussie over te jong rijden is in een ander topic voortgezet omdat het niets van doen had in dit topic.
maar oke ook schaduwaccounts worden gecheckt dus......................

rinus

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 12:16

1 vraagteken is wel gnoeg hoor Haha! ik heb alleen gezegd dat ik geen prive berichten meer wil ontvangen van jou

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:01

Dit soort reacties horen PB uitgewisseld te worden. Ik wil er in dit topic nu verder niets meer over lezen.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:21

nog maar twee dagen dan wordt de nominatietijd gesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
al nagedacht over jou nominatie? nog een 59 uur de tijd!!!!!!

rinus

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:42

Sugarmiss schreef:
Dit soort reacties horen PB uitgewisseld te worden. Ik wil er in dit topic nu verder niets meer over lezen.

Kerst is over en men begint geljk weer Scheve mond Zucht

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:34

Chantalleke schreef:
Kerst is over en men begint geljk weer Scheve mond Zucht

Goede voornemens voor 2005 zijn nog steeds mogelijk

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:58

Dance schreef:
Goede voornemens voor 2005 zijn nog steeds mogelijk

haha. Kunnen ze die eerst niet maken dan?

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:14

westernworld schreef:
nog maar twee dagen dan wordt de nominatietijd gesloten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
al nagedacht over jou nominatie? nog een 59 uur de tijd!!!!!!

rinus

Dat zal ik zelf wel bepalen wanneer ik dat doe

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:52

Kunnen waarschijnlijk wel, maar doen hè, en dan nog daadwerkelijk uitvoeren. Lijkt daar wel een beetje moeilijk te liggen.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:24

Misschien durft ze niet

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:09

mikkeltsje schreef:
Dat zal ik zelf wel bepalen wanneer ik dat doe

EN NOU AF ALLEBEI!!!!

Zeg, we hoeven vanwege de Kerst e.d. toch niet allemaal te gaan lopen slijkmen? Wordt dan wel bar saai hier.........

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:44

Margee schreef:
EN NOU AF ALLEBEI!!!!

HAHA, die Margee...WOEF, KAIKAI!!

Maar je hebt gelijk hoor...beetje stangen is niet erg. Moet kunnen toch? Bloos Het moet alleen wel ergens over blijven gaan. Wat ik niet zo begrijp is, wat (S)mikkeltje nou eigenlijk wil zeggen met al dat gevit...
En ja...inclusief S...jij moet nu zo ongeveer onder je stoel liggen van alle reacties die je hebt opgeroepen...
Vertel eens even...hoe komt het bijvoorbeeld, dat wij alleen maar ouder wordt, en jij jonger...?? Verward (Correct opgemerkt Westernworld Cool )
Vertel eens iets meer over jezelf...en dan graag meer dan een zin...'k ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten... Schijnheilig

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:59

ik ben wel erg benieuwd wie er nog genomineerd gaan worden de laatse uren van de verkiezing
zat me trouwens te bedenken mag je ook stemmen op buitenlanders die in NL gestart zijn ? (niet da ik mijn stem of nominatie intrek hoor) maar op de wedstrijden in hardenberg (en ook den ham geloof ik) heb ik een paar keer een duitse man zien rijden wiens rijstijl me ook erg aansprak (weet alleen niet meer hoe hij heet, wel dat hij samen met zijn dochter daar was) weet iemand wie ik bedoel, het meisje reed met een veiligheidshoed Verward

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:28

zodra de sposoren het een Europeese Award er van gaan maken, zou het denk ik wel kunnen.
Maar ik denk niet dat er nog een volgende keer komt, als ik zo al die opmerkingen,verdachtmakingen en beschuldigingen hier lees.

rinus

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:47

westernworld schreef:
zodra de sposoren het een Europeese Award er van gaan maken, zou het denk ik wel kunnen.
Maar ik denk niet dat er nog een volgende keer komt, als ik zo al die opmerkingen,verdachtmakingen en beschuldigingen hier lees.

rinus

Tuurlijk wel, dit wordt traditie. En alle deelnemende ruiters volgend (meetellend) seizoen gaan extra hun best doen om heel netjes te rijden, ook thuis!!!!! Het aantal netjes rijdende ruiters moet gewoon omhoog.
Daar gaat het toch om, de promotie van de westernsport!!!!!!!!!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:15

Tjonge jonge... ik licht mijn hielen naar Spanje en iedereen begint hier een beetje te katten. Hou eens op zeg. Margee heeft gelijk! Het gaat om positieve (met de nadruk op postief) promotie van de westernsport. Dus gewoon lekker doorstemmen.

En voor de mensen die zeuren over de nieuwe bokkers met 1 stem. Die hebben zich OF bekend gemaakt bij mij OF hun stem telt niet.

Voor de rest moet het maar wachten tot ik in Nederland ben.

Allemaal Feliz Navidad! ñçññçñçñçñç (mijn toetsenbord kan heel veel rare letters Lachen )

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:45

nu nog maar ongeveer 32 uur te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat je nominatie niet verloren gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rinus

BertjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:34

Goh laat ik toch mijn stem zelf houden inplaats van iemand te nomineren dit is echt niks

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:03

hierbij is je stem verwijderd bertjeB uw wens wordt ingewilligd