Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en soms Brenda, karin, en Myra. en natuurlijk Roel
Citaat:
Het argument dat profs te druk zijn met trainen van paarden en het lesgeven van de amateurs vind ik persoonlijk een zwaktebod. Mijn vraag is dan altijd of ze echt zo druk zijn, of dat ze gewoon liever niet willen. Het betreft die eeuwige discussie rond wel of geen instructie aan huis. Wel of niet bereid zijn 80 km heen en terug te rijden (minimaal) voor je wekelijkse les.
Citaat:Daarnaast is lesgeven aan kinderen een vak apart. Kids hebben een beperkte spanningsboog, leren liefst spelenderwijs en je kunt niet zomaar roepen dat de schouder eruit loopt o.i.d. Dat moet beeldend. Zodat een kind dat ook snapt.
T zijn ook net paarden..... vera schreef:
Nu de FWN onder de KNHS valt moet hier toch iets voor te realiseren zijn?
Citaat:De discussie ook of amateurs wel of geen les mogen geven aan beginnende ruiters. Immers dat zou leiden tot oneigenlijke concurrentie met de bestaande profs.
Blaze schreef:vera schreef:
Nu de FWN onder de KNHS valt moet hier toch iets voor te realiseren zijn?
Heb ik groot nieuws gemist????
dofuzz schreef:@ anya
naar wat ik hoor is dat de BQHA jeugddagen ofwel gratis ofwel voor maximaal 40 € per dag kosten. dus het is helemaal niet alleen voor rijkere ouders weggelegd.
natuurlijk zal er van de ouders verwacht worden dat zij hun kinderen naar de lokaties brengen. en dat zal best opofferingen vragen maar dat geld net hetzelfde voetbal, ballet,enz.
ik hoor wel dat kinderen die in de jeugdwerking willen komen al in het wedstrijd circuit moeten aanwezig zijn. het is dus geen instapgebeuren maar eerder een verbreding van de horizonten.
Whishfull thinking 
) Ze willen western leren rijden en geen engels.
vera schreef:Dit alles is zo voor handen en ik blijf mij afvragen waarom er geen western afdeling mogelijk is binnen dit concept. Het enige wat een rijvereniging zou moeten krijgen is een western instructeur/trice, een brug en een hek.
Citaat:Nu de FWN onder de KNHS valt moet hier toch iets voor te realiseren zijn?
Citaat:heerlijk om te lezen dat er bij jou veel animo is en dat het allemaal lekker loopt.......misschien moet ik dan toch maar in de auto stappen en de tijd vinden om de meiden bij jou te laten lessen.
: dank voor je compliment
josjes die kinderen met shankjes op ponies laat rijden. 
)dofuzz schreef:ik hoor wel dat kinderen die in de jeugdwerking willen komen al in het wedstrijd circuit moeten aanwezig zijn. het is dus geen instapgebeuren maar eerder een verbreding van de horizonten.
Er is inderdaad veel hier om de hoek 

Halloway schreef:
Ik vind de opkomst bij een WRAN wedstrijd erg zwak als ik dit afzet tegen het aantal leden.
Weet iemand waar dat aan ligt??