Ik zal ook flyers ophangen bij enkele ruitersportzaken, dierenklinieken en stallen/maneges in de omgeving Arnhem eo. De 1e maandag van september is er overigens paardenmarkt in Elst (GLD). Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid daar te kijken, maar misschien komen daar andere Bokkers?
Sterkte Francis en ik hoop dat ze gevonden wordt.
holly
Geplaatst: 25-08-04 22:37
Hoe luiden de berichten tot nu toe, qua zoektocht? Is er al iemand die tips heeft gekregen?
Vera
Geplaatst: 25-08-04 22:39
Diverse tips die nu worden nagetrokken.
juval
Geplaatst: 25-08-04 22:41
er is zaterdag een wedstrijd bij ons op stal, ik wil die flyer er wel ophangen als iemand me het even doormailt. veel succes met de zoektocht verder!
holly
Geplaatst: 25-08-04 22:51
En die diverse tips? Komen die uit een bepaald gedeelte van nederland? Is het de moeite om in die provincie verder te zoeken? Of zijn het zulke vage tips, dat het niet uitmaakt waar we zoeken?
Francis
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 22:52
Ik kan zelf ook niet naar Elst, maar misschien weet iemand hoe de organisatie te bereiken is... Veel paarden zijn n.l. al weg voordat de gemiddelde bezoeker aanwezig is. De meeste handel vind het eerste half uur plaats (en soms zelfs al voor de opening van de markt). Een marktmeester zal alle paarden zo'n beetje onder ogen krijgen en het zou dus mooi zijn als hij/zij een flyer onder ogen heeft gehad... Iemand enig idee waar je dat soort info weg kunt halen, ook voor de andere pony/paarden markten?
elke maandag is toch ook nog de paardenmarkt in Utrecht?
holly
Geplaatst: 25-08-04 23:04
Ik heb een paarden markt in friesland gevonden, ik PB je even het nummer francis.
Francis
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 23:06
Op die site staan ze lang niet allemaal... de vaste markten staan er niet op (Heeteren, Zuidlaren, Utrecht...ja, Utrecht is elke maandag).
Amy77
Geplaatst: 25-08-04 23:07
vera schreef:
Ik krijg ook een reactie op mijn MP plaatsing over Thomas Reinders....kent iemand die? Die schijnt ook een dergelijk paard te koop hebben gehad
Oke, ik weet bijna zeker dat deze handelaar 2 straten bij mij om de hoek woont. Kende zijn voornaam niet, maar herken zijn achternaam wel. Hij heeft zn paarden aan huis in een woonwijk. Ik ga morgen gewoon heel brutaal aanbellen of hij het is en zoja, of hij kan helpen.
Bravura
Geplaatst: 25-08-04 23:18
Ik zal morgen even een belletje plegen met iemand die volgens mij wel weet wie de marktmeester in Elst is.
juval
Geplaatst: 25-08-04 23:20
waar kan ik de flyer vinden?
Azhari
Geplaatst: 25-08-04 23:20
De flyer staat op pagina 11 bovenaan.
holly
Geplaatst: 25-08-04 23:22
Ik heb inmiddels een stuk of 10 mailtjes terug gehad, maar niemand heeft haar tot nu toe gezien, wel wil iedereen zijn ogen en oren voor je openhouden.
ik weet niet of dit interessant is voor de zoektocht...
Amy77
Geplaatst: 26-08-04 00:09
Hoi Ik las je advertentie op marktplaza en schrok van de foto,s. Maar in ieder geval is het een heel mooi paard. Ik heb haar helaas niet gezien maar wilde even laten weten, dat ik maandag 6 september naar de paardenmarkt in elst ga en in oktober naar druten en november naar hedel. Ik heb de foto,s uit geprint en zal zeker goed kijken of ze daar soms staat. Ik hoop dat ik je dan wat meer kan vertellen, dat ze er goed uit zie ofzo. Het is toch niet normaal hoe mensen een paard of ander dier zo kunnen verwaarlozen. Dat doet gewoon pijn om te zien. die mensen hebben geen hart. Heel veel sterkte met zoeken en ik hoop dat je hem heel snel zult vinden in goede conditie, Ik hou m,n ogen en oren open en als ik wat weet zal ik meteen contact opnemen.
groetjes helga
Perfect, deze dame gaat naar de paardenmarkt, lief van dr dat ze foto's mee wilt nemen. Ik heb haar mijn gsmnummer gegeven en dat ze kan bellen als zij Fly daar aantreft. Stel nou dat ze gezien word op de markt Francis, wat kan ik haar vragen als ze belt? Aan wie ze is verkocht? Daar het adres van te zien achterhalen? Of zou je mij je gsmnummer willen pben? dan is het mss makkelijker als ik de jouwe opgeef?
Cheveyo
Geplaatst: 26-08-04 00:09
Oke ik ga zaterdag naar de volkspaardenfeesten waar Sjuimpje het over had. Ik kan als ik de goede flyer heb deze vrijdag op mijn werk kopieren (alleen wel zwart-wit) en dan zal ik ze onder de ruitenwissers doen van de auto's en veewagens die daar staan. Heb een vriendin mee die wil denk ik wel helpen. Welke flyer kan ik gebruiken?
Amy77
Geplaatst: 26-08-04 00:11
hoi las je advertentie. ik ga al 14 jaar met een handelaar om ken ken er diverse ook kom ik zelf regelmatig op de markten dus het zou heel goed kunnen dat ik of mn kenissen die overigens veel in bont doen jullie merrie hebben of kennen. graag zou ik een foto van u ontvangen zodat ik u kan helpen zoeken. met vriendelijke groet natasja
Zo deze mail er ook maar bijgezet, wie weet, vind het wel netjes om jullie ook op de hoogte te houden. Zal vervolgens alleen de mails hier plaatsen waar wat nuttigs in staat, anders word het zo vol hier realiseer ik mij.
juval
Geplaatst: 26-08-04 00:12
is het misschien zinvol om een beloning uit te loven?
juval
Geplaatst: 26-08-04 00:14
3 september is bij de Paardenschuur in Amerongen weer een grote 2e handsverkoop, daar komen altijd heeeel veel paardenmensen op af. Misschien kun je daar ook een flyer heen sturen. Ik kan er zelf niet naar toe helaas.
10tje
Geplaatst: 26-08-04 00:42
Je kan misschien de flyer mailen naar: www.kempischeregionale.com Hier is een onderdeel voorzien, voor paarden die vermist worden. Dit is overigens een Belgische site,maar wie weet, is ze ondertussen al in België
XoNo
Geplaatst: 26-08-04 00:46
Kempische regionale is inderdaad wel een tip! Ik heb haar toen ook gemaild toen het paard van de Greup Stables was gestolen ze doet echt enorm haar best voor je! Ze schijnt al meerdere paarden terug te hebben gevonden.
Desiree01
Geplaatst: 26-08-04 07:06
Stom idee, maar is er iemand die in Den Bosch woont en daar op de markt komt? Geloof op donderdag. Woensdags heb je er ook nog een in Utrecht, maar daar geen succes gehad, kan het a.s. maandag nog wel eens proberen op de Veemarkt.