Uriah schreef:uhhhh....zoals van jou misschienje kunt hem ook van een BM eigenaar lenen!
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:let op! als ik volgende zomer (misschien) weer de veluwe onveilig kom maken zou ik je gráág aan je belofte houdenAls je met paard deze kant op komt mag je die van mij proberen
.
- dus ik meteen gevraagd of ik eens mocht testen in de loop van de week. prima, dat kon
. ingeo schreef:maar BM'ster moest plots wegens omstandigheden de tweede dag reeds afhaken - wég BM-zadel.
Had zelfs de kans om die te kopen (vondt alleen die type niet zo naar mijn smaak). Dus toch maar misschien zelfs eentje bestellen. Voor wedstrijden maar ook voor trektochten over een antaal dagen.
Liesbeth schreef:Nee, dat ik zo snel weg moest had inderdaad helemaal niets met het BMzadel te maken, wel met het feit dat ik van het trekkershutje waarin we sliepen accuut claustrofobie kreeg, volgende keer neem ik een tentje mee! Ben nog steeds zeer content met m'n zadel, ik heb het nu dik een jaar en zadel blijft er goed uitzien.
Groetjes,
Liesbeth
! je ziet, mijn interesse in een boomloos was geen tijdelijke bevlieging hé!
) geen boomloos wordt!