had hem omgedaan meneer stond even van hmmm wat heb ik nu weer maar super braaf lopen hij ontspant ook af entoe soms er even tegenin maar daarna weer ontspannen voor eerste keer braaf geweest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had hem omgedaan meneer stond even van hmmm wat heb ik nu weer maar super braaf lopen hij ontspant ook af entoe soms er even tegenin maar daarna weer ontspannen voor eerste keer braaf geweest
hij had zaterdag z’n laaste pilletje hopelijk is hij ervan af even goed in de gaten houden 

Sheeltje2 schreef:Vandaag voor eerst longeerhulp bij Yuri omgedaan gewoon aan het halster deed ik vroeger bij mijn oude pony ookhad hem omgedaan meneer stond even van hmmm wat heb ik nu weer maar super braaf lopen hij ontspant ook af entoe soms er even tegenin maar daarna weer ontspannen voor eerste keer braaf geweest
[ [url=m/AgPS3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
lekker gelopen vandaag helaas ijzer verloren volgende week komt de hoefsmid pas .. verder geen hoesten gehoord vandaag hopelijk blijft het zo

vandaag weer even met bitje gelopen was ook weer tijdje terug braaf Peerd verder weinig nieuws alles gaat z’n gangetje hij heeft nieuwe vliegendeken voor z’n verjaardag gekregen maatje 205 wow haha

kking schreef:Ach jeetje voelde het niet lekker voor de man?
Wat lijken de ijzers groot of zijn hoef klein![]()
Heeft ie zulke slechte hoeven dat je hem al op ijzers hebt gezet?
DaraBariton schreef:Gefeliciteerd nog met Yuri zijn verjaardag!![]()
![]()
Was ie een beetje wild?![]()
Fijn weer nieuwe ijzers! Wij zijn hopelijk volgende week weer aan de beurt, het is weer nodig!!

morgen weer even laten rennen door de bak
pff en ik verbaas me hoeveel haar van hem af komt hihi blij als ie er doorheen is
sem ook mooi geholpen op stal lekker ochtendje zo

dus dat doen we dan maar even niet meer haha verder geen nieuws hij hoest soms wel en soms weer paar dagen niet moest het even aankijken van de dierenarts
jeetje nog even en hij mag naar school veel zin in
maar blij als deze zwangerschap geweest is want deze valt me erg zwaar vooral vermoeiend en lichaamskwaaltjes
Yuri gister toch weer z’n ijzer verloren vrijdag komt de hoefsmid en gaan we het gewoon proberen om hem zonder ijzers te laten lopen want word er nu wel gek van hihi