Nou schrikken doen ze allemaal ook wel eens. Je kan daar ook perfect op oefenen zo te lezen op je stal.
Is wel waar wat je zegt, is ook makkelijk omgaan met hen als je weet hoe ze een beetje in elkaar zitten. Toch betrap ik me erop dat ik knopje moet omdraaien hoor. Zo ben ik gewoon van hooi over deur te gooien of als ik de paarden voorbijloop eens klopje op hun kont te geven. Moet is dus niet doen bij de rbi. Die zit op het dak als ik dit doe
(maar dit hebben we ook al honderd keer geoefend, eigenlijk elke dag dat ik met haar bezig ben zet ik haar even vierkant
Dus ik blijf voorlopig maar wat dichter bij d'r hoofd lopen. Als de jury dat in september niet goed vindt, dan is het pech. Ik ben namelijk nog niet zeker genoeg van ons samen als ik bij haar schouder moet lopen. Dat komt in de toekomst allemaal wel. Af en toe heeft ze een uitschieter want dan moet ze even laten zien dat ze een jong paard is en dan maakt ze een mega sprong opzij o.i.d.
Ik ben namelijk totaal niet ervaren met showmanship en in hand trail. Ik heb m'n hele leven beide onderdelen nog maar 1 keer gestart dus van mij hoeft niemand echt wat te verwachten ook
).
maar eigenlijk hoop ik dat we over zo’n 3 a 4 jaar uitblinken in de reining, ranch riding & ranch trail. Dat vind ik echt de gaafste onderdelen!
(zal iedereen wel over z’n eigen paard zeggen :’) )

leuke filmpjes ook ze doet het goed! 

Maar gelukkig is het de hele weg goed gegaan (ik zou dat dus echt niet gedurfd hebben
win- win- win -win