Bellatrix, en waar werden je gekochte spullen dan in gedaan? Ik heb al 2 jaar achter elkaar zo'n big shopper gehad. Heb er volgens mij een stuk of 4 of 5 thuis. Altijd handig
Ik had alleen een cap...oh wacht vriendin kreeg wel een grote tas geloof ik...
BrittS
Geplaatst: 27-12-16 20:25
Ik ga morgen! Zin in! We zullen er rond 10:00-10:30 zijn denk ik. Wil nog een goede pad en misschien nog een leuke blanket en verder gewoon kijken wat leuk is. Vorig jaar kregen wij ook van die handige big shoppers
Laatst bijgewerkt door BrittS op 27-12-16 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
MarlonNaldo
Geplaatst: 27-12-16 20:34
Bellatrix schreef:
Ik had alleen een cap...oh wacht vriendin kreeg wel een grote tas geloof ik...
Ik weet niet of de tweede dag heel veel zal verschillen met de eerste dag qua drukte. Van wat ik zo hoor zijn de eerste twee dagen altijd wel druk. Ik ga zelf altijd liever één van de laatste twee dagen (lekker rustig) maar als je met een groepje gaat moet je je soms aanpassen dus wij zijn er ook morgen(middag). Veel plezier allemaal!
speedfiets_2
Badass Cowgirl
Geplaatst: 27-12-16 20:51
De pet is het zelfde als die van een paar jaar geleden alleen nu in het grijs
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 27-12-16 20:51
Misschien zie ik je nog. En dan gaan we volgend jaar op dag 3. Vorig jaar dag 1 en dit jaar dag 2.
Even een praktische vraag: ik ga heel bewust alleen, masr heb best een 'boodschappenlijst': hoe verzamel ik dat? Zijn er boodschappentassen beschikbaar? Ik ben nieuw in de wereld van Arthur (en western)
emmaudb
Geplaatst: 27-12-16 21:38
Ik ga niet denk ik.
Vorig jaar heb ik ook goed ingeslagen (daarom kreeg ik ook 2 van die tassen toen )
Wel weer gaaf al die spullen hoor!
Jouw laarzen sheeltje
_Reneee
Geplaatst: 27-12-16 21:46
Ceetje_bokt schreef:
Even een praktische vraag: ik ga heel bewust alleen, masr heb best een 'boodschappenlijst': hoe verzamel ik dat? Zijn er boodschappentassen beschikbaar? Ik ben nieuw in de wereld van Arthur (en western)
Ze hebben mandjes
Ceetje_bokt
Geplaatst: 27-12-16 21:49
_Reneee schreef:
Ceetje_bokt schreef:
ben net terug en t was ongelofelijk stil!!Misschien maar een klant of 10..ik ben bewust rond half 5, etenstijd gegaan en inderdaad, iedereen was eten!
Heb heerlijk op mn gemak 2,5 rondgesnuffeld en lekker gescoord!
rainbow8
Geplaatst: 27-12-16 22:40
Vond het vanmorgen aardig druk.. Vanmiddag viel het reuze mee.. Mijn score voor vandaag.. 3 broeken, sporenriempjes, staartzak, kinketting, laarzen en een pot vet voor m'n laarzen..
superpony
Geplaatst: 27-12-16 23:14
Ik ga donderdag met mn moeder en daar afgesproken met vriendin en haar moeder ook.
De eerste dag gaan we nooit. Meestal de 3e of 4e dag en altijd prima rond kunnen lopen en rustig afrekenen. Maar, dat moet je maar niet te hard zeggen, want dan zijn dat straks de drukste dagen
Ik heb wel een lijstje en kijk gewoon wat er nog meer aantrekkelijk is.
Wat ik nooit snap, is dat er echt veel keus is, meer dan welke shop ook en dan is het nog niet genoeg.
Heb ook nog big shoppers liggen en andere kadootjes, maar weet niet meer wat van wanneer was. Heb ook nog zadelhoezen en oa een pad tas, of was dat van een andere keer?
Marlou_
Geplaatst: 27-12-16 23:55
Zo flinke buit allemaal!
Nee qua laarzen vond ik het sumire maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak, hee was niet wat ik zocht, ik wil heel graag bulls eye laarzen omdat ik ze mooi vind qua kleur en leer maar ook omdat ze smal zijn, ze hadden niet echt iets soortgelijks vond ik.
En inderdaad een grijze pet, ik draag ze niet maar beter als de rode van een paar jaar terug haha. Bij de andere kassa's hadden ze ook het horseman magazine liggen maar weet niet of dat in plaats van .... was
Ze hebben inderdaad winkelmaandjes maar overdag is het een kriem omdat de omvang van je lijf al eigelijk in de weg staat in die winkel, laat staan dat je een mandje bij hebt hahahaha!
Vind dat er best wat personeel rondliep ook, ik kon iets niet vinden en er kon zowaar iemand zomaar met me meezoeken
Ik heb zelf voor 400€ gekocht. Was normaal 451,..€ maar een beetje onderhandeld met adje.
Heb een hoed die afgeprijsd 179 was.. De rest vond ik maar niks. Een hoedenkoffer. Twee hemdjes. Teugels die schandalig duur waren! Lagen in een bak van 29.99. Kom ik aan de kassa 69€!!! Heb ze uiteindelijk toch maar meegenomen met de korting die ik erbij kreeg... Ook nog bell boots en wat verzorgingsproducten gekocht.
Bij de broeken zat helemaal niks speciaal. Super weinig miss me jeansen, bijna geen ariats en dr wranglers maar 1 of twee modellen. Bij de mannen zat er amper nog maat 32 of 33. Slechts eentje kunnen vinden in lengtemaat 34, want de 36 was er niet. Ook bijna de volle pot moeten betalen voor die broek, terwijl net dezelfde boven lagen aan 25€ echter waren dit absurde maten
Mondy
Geplaatst: 28-12-16 09:52
Mooie aankopen
Hier een deken, roze beschermers, singel en 3 verzorgingsproducten.