maar inderdaad samen reizen in de trein of met nog iemand met de auto lijkt me heel gezellig!
Em_
Geplaatst: 03-04-15 10:00
Ik ben ook een keer in de trein in slaap gevallen.... En op een rangeerterrein terecht gekomen Is inderdaad geen pretje!! Zat toen in m'n eentje opgesloten in een donkere trein, midden in de nacht.. Maargoed, dat is misschien wel een leuk/awkward verhaal over mezelf om jullie face to face te vertellen
Stel, jullie willen niet het hele stuk met de trein, dan kan ik jullie ook van een station oppikken? Ik weet niet precies waar jullie allemaal langs komen?
Dat zou heel fijn en gezellig zijn em_ Waar woon je ongeveer want ik kom vanuit rijswijk als eerste grote station bij utrecht.
Zwartvosje
Geplaatst: 03-04-15 22:59
Ik heb even gekeken. Ik rijd vanuit Amersfoort langs; -Nijkerk -Putten -Ermelo -Harderwijk -Nunspeet -'t Harde -Wezep -Zwolle Reistijd 1 uur.
Dan vanuit Zwolle de trein richting Groningen, waar ik uitstap op station Meppel. Reistijd; 15min. Vanuit Meppel moet ik dan nog met de bus richting Assen - een half uur, waar ik uitstap in Dieverbrug en dan nog met de bus een kwartier moet naar Diever en vervólgens nog een een end moet lopen naar de Ranch. Tussendoor nog zeker 25min wachttijd, totaal dus dik 2,5 uur onderweg...
Als ik met iemand vanuit ergens mee mag, HEEL graag
Maylotje (ben je naam vergeten ), kom jij ook langs een van deze stations? Kunnen we iig samen (En pfffff jij moet nóg langer reizen )
Ik kom jullie wel bij Amersfoort ophalen Super gezellig!
En ik heb vandaag ook de resterende 50% betaald.. Waar ik alleen achter kwam is dat op mijn factuur hetzelfde rekeningnummer stond als in de mail waar ze hun bankrekeningnummer corrigeerden.. Klopt dit nou wel? Had ook geen bevestiging gehad dat ik had betaald, maar heb ze nu maar even gemaild..
En ja, lijkt mij leuk om te meeten hoor
JudithO
Geplaatst: 08-04-15 17:02
Leuk om te meeten is het altijd, alleen de tijd kan ik er niet voor vinden
En ik was degene die erachter kwam dat IBAN niet klopte. Toen kreeg ik een foutmelding bij het overmaken. Dus als je het gewoon kon overmaken, zal het wel goed zijn
Gezellig Em_! nu al zin in!! ik kreeg inderdaad ook geen foutmelding dus hoop dat de betaling goed is gegaan. we wonen ook allemaal zo ver uit elkaar dat meeten misschien daarom ook lastig word naast het vinden van tijd XD