Hoi hoi, helaas moet ik toch afzeggen wegens het afscheid moeten nemen van mijn zadel wegens lichamelijke problemen. Dus helaas komt er voorlopig even geen westernzadel voor terug. Maar een vzh zadeltje. Tot het groene licht vanuit het ziekenhuis gaat branden en er centjes zijn voor een op maat gemaakt westernzadel. Have fun allemaal!
Met Promise zal ik niet komen. Zij heeft ziekte van Lyme en staat voor onbepaalde tijd stil. Nu heb ik eventueel nog 2 opties, maar die moet ik bespreken. Ik kan (en hoop) eventueel met Faith komen, maar daar zal ik mijn vader eens heel lief voor moeten aankijken of 'in het slechtste geval' met Fly, maar dan zal ik mijn zus eens heel lief moeten aankijken. Ik keek zo uit naar dit weekend en nog vele andere dingen die ik zou gaan doen deze zomer, maar dit kan allemaal niet zomaar meer, dus hang ik nu helaas af van anderen. Hopelijk vind ik een oplossing, want ik zou toch graag meegaan om de sfeer op te snuiven.
Gunnen zal geen probleem zijn, maar het feit dat hij zelf ook nogal graag rijdt en veel op buitenrit gaat, zal er toch mee meespelen... Ik claim haar het weekend ervoor ook al, want dan heb ik barrelrace clinic van Marlene McRae. (ging ik normaal ook met Promise doen) Maar eens lief aankijken en lachen zal hopelijk wel helpen
Whaa ik vergeet mezelf ook helemaal voor te stellen :Q
Ik ben Laura, 16 jaar wonend in Spijkenisse.
Ik heb een belgisch warmbloedje, van 173. Die ga ik omscholen naar western dus ik ben nog een echte beginner
Hoop niet dat jullie mij te jong vinden of erg vinden dat ik nog niet gevorderd ben
Waar word het nu eigk gehouden?
En ik probeer alles bij te lezen maar het is zoveel dus ben bang dat ik de helft niet lees/vergeet. Wel lees ik een en ander van niet meekunnen, lyme, zadelproblemen allemaal erg jammer natuurlijk