hutch84 schreef:die chonchos lagen toch in de kast, bij de pads ? want daar heb ik er de enkele maanden geleden toch nog een aantal uit gehaald
Er lagen overal pads

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hutch84 schreef:@ieyoor mooie spullen heb je
mooi zadel ook welk merk is het geworden ?
ik heb dus ook net een nieuw zadel en dus hoofdstel maar in de zelfde tint aangeschaft
mijn nieuwe aanwinsten
wol/vilt pad ariat laarzen en show hoofdstel
[ Afbeelding ]
shank met kin ketting
[ Afbeelding ]
dan heb ik nog een set teugel en mtg gekocht
Iejoorr schreef:Mijn buitLeren halster met leren leadrope (of hoe schrijf je dat
?), nieuwe zwarte blouse, zwarte pad en een cowboymagic
[ Afbeelding ]
hutch84 schreef:klopt idd.. tja hoe ga je het dan uit leggen, er is een gang waar officieel de pad/ blankets liggen in die stellingen je loop langs de kassa ga gelijk links de gang in dan links staat/stond er een kastje met dat soort spullen ,
hopelijk staat die kast er nog ( en anders vragen want hij heeft best veel keuze in dat soort dingen om hoofdstel enz te pimpen )
ik zal je even een pb geven waar je de pad kan vinden als ze er nog zijn , en anders fotos laten zien misschien kan hij hem bestellen
ElineMeike schreef:hutch84 schreef:klopt idd.. tja hoe ga je het dan uit leggen, er is een gang waar officieel de pad/ blankets liggen in die stellingen je loop langs de kassa ga gelijk links de gang in dan links staat/stond er een kastje met dat soort spullen ,
hopelijk staat die kast er nog ( en anders vragen want hij heeft best veel keuze in dat soort dingen om hoofdstel enz te pimpen )
ik zal je even een pb geven waar je de pad kan vinden als ze er nog zijn , en anders fotos laten zien misschien kan hij hem bestellen
Dat was waar Iejoorr en ik hadden gekeken, maar daar lagen maar twee soorten, voor de rest allemaal andere(met zo'n schroef op de achterkant).....
Yvettee_4 schreef:Ik ben vandaag ook bij arthurs geweest, we waren er om half 11 ongeveer en het viel toen nog mee met de drukte, later werd het al wel drukker.
de buit:
mayatex showblanket, champion turf hoofdstel, number holders, zakje schroefjes en bandjes voor om het onderste deel van de fenders.
[ Afbeelding ]
ik kwam er alleen thuis achter dat 3 van de concho's wat geel/goud zijn. geen idee wat het is en ook geen idee hoe ik ze weer mooi zilver kan krijgen. iemand een idee?