[WN] Ongeschreven regels... kleding/ uitrusting paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

Re: Ongeschreven regels... kleding/ uitrusting paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 18:40

Jammer dat ik dit topic nu doorlees en dat de laatste pagina's alleen maar (rel)discussies en meningsverschillen zijn met ononderbouwde feiten en verwijten. Dit is nooit mijn bedoeling geweest met de start van dit topic.
Ik vind het fijn, dat ondanks de laatste minder leuke berichtjes, de berichten daarvoor wel inhoudelijk correct en positief waren.
Ik heb er zeker wat aan gehad.

Paintlinger

Re: Ongeschreven regels... kleding/ uitrusting paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 18:52

@Biskwie: bedoel je de discussie over kleding die ik veroorzaakt heb of dat gedoe mbt Pienb?

Want ik vind mijn toevoeging aan dit topic wel nuttig...
Ik ben vast niet de enige die de drempel hoog vind en zich misschien opgelaten zou kunnen voelen in 'mindermooie' kleding en tack....

Ik weet nu dat het niet zoveel uitmaakt....dat je moet doen wat goed voelt en dat veel mensen dat echt wel begrijpen.

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 19:13

heel kort samen gevat is het zo denk ik.

als je met een smerig ongepoetd uitziend boerenknol komt en helemaal tip top aangekleed bent in het duurste van het duurste is dat geen combi.(toch)
maaaaaaaar omgekeerd op het meest prachtige paard picobello verzorgt in ouwe kloffie erop is dat ook zo (toch).niets tennadelen van boerenpaarden is als voorbeeld bedoelt.

vind je eigen weg hierin en kijk om je heen.
trek aan wat bij je persoonlijkheid pasten zorg voor een verzorgd geheel. en geniet van de dingen die je doet en dat straal je dan uit.
foto side's genoeg om te kijken wat bij je past en koop twede hands in het begin het hoeft niet duur om verzorgt te zijn.

natuurlijk wil je het plaatje laten stralen toch anders wil je ook niet naar een wedstrijd,het OOG wil ook wat.
Van publiek en jury denk ik.Ook bij ballroomdans wedsrtijden ga je niet op je gympen toch of in zwempak.

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 10:19

Zal dan maar laten zien wat ik geknutseld heb.
Van een kerstblouse van iets glimmende stof gekocht in een gewone kleding winkel en een zak rhinestone. Een middagje plakken en je hebt een showblouse.
Afbeelding
Afbeelding

susan schreef:
Paintlinger schreef:
Ja dat wist ik Nielsd.......
Maar het toch geen probleem zijn bij de beginners....het zou zonde zijn om al dat spul aan te schaffen terwijl je het misschien helemaal niks vind.

gewoon een nette lange jeans (naar mijn SMAAK het liefst geen blauwe) met een nette blouse (kmvreter heeft ene mooi voorbeeld van zelfmaak gepost) en jej ziet er keurig uit, niet druk om maken hoor!

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 15:28

kijk dat ziet er goed uit toch,het hoeft niet giga duur te zijn om er verzorgt en orgineel uit te zien hoor.
Dat zullen onze jetalito's ook best mooi vinden naast jou jetalito hihihihihi.
kleur staat prachtig naast de vos spb-er toch!!!!!!!!!!!!!
ben je er ook met je paard op 10 mei eerste paint show.dan hebbne we 1-2-3 jetalito jet set /red pebles bij elkaar gaaaaaaaaaf man.reunie zeg maar.

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:20

Misschien ben ik er wel maar zonder paard....

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:11

jammer joh het halter onderdeel is een leuke training voor ze op ander terrein.
ben zo nieuwsgierig naar het broertje van die van ons .en met zulke mooie kleding ben je er toch helemaal klaar voor.groetjes