Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tyrza schreef:Kan ik me voorstellen. Zijn jullie dan ook vaak genoodzaakt om naar het buitenland te gaan?
Tyrza schreef:Ik weet wat je doormaakt. Maar ook goede (bekende) dressuurtrainers zitten vaak vol. Mede omdat zij meestal ook zelf nog wedstrijd rijden, en met name dus vaak in het buitenland zitten, meestal ook om zelf daar te trainen.
Naar welke landen ga je dan meestal heen? Echt Amerika? Lijkt me een kostbare zaak....?
qhman schreef:klopt wat je zegt, alleen jammer dat maar een klein handje vol trainers dat het begrijpt dat je je eigen ook moet blijven scholen.
) 
Sonja"]
[quote="qhman schreef:klopt wat je zegt, alleen jammer dat maar een klein handje vol trainers dat het begrijpt dat je je eigen ook moet blijven scholen.
)
Freckles schreef:[quote="qhman
ik denk dat het komt doordat ze zelf vaak het niet op een wedstrijd het kunnen laten zien wat ze met hun mond roepen.
[/quote]
Er zijn ook trainers die zich op wedstrijden wel bewijzen maar die hebben dan van te voren geen grote mond van dat zal ik wel even doen.
En die zelf ook nog clinics volgen om wat te leren