Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk kan je wat handvatten krijgen met de les zodat het wat relaxter wordt voor allebei!
Dan lijken we het gevonden te hebben en gaat het even super, maar dan komen de klachten/symptomen toch weer terug... Baal als een stekker en vind het vooral voor hem zo sneu, dat hij zo'n last heeft, dus dan maar even flink investeren voor een uitgebreid onderzoek etc. in de hoop dat het dan daarna echt een keer klaar is allemaal..
Dachten het gevonden te hebben in een maagzweer, poos op medicijnen gestaan en toen ging het super. Maar dat afgebouwd (in 3 pogingen want eerst kwam het bij het afbouwen al gelijk terug) en toen overgetapt op onderhoudende middelen/supplementen, bleef eventjes goed gaan maar nu is het dus echt weer ruk. 

elsa91 schreef:Even iets heel anders meeste van jullie wonen of staan ver weg met paard zag ik, is er niemand in Overijssel? Amy staat in klein gehuchtje zo 20min van Zwolle vandaan

hahahaha
in het dagelijks leven draag ik bijna nooit broeken. Enkel met fotograferen of bij de paarden eigenlijk. Dus die paar broeken die ik heb worden echt enkel in die situaties gebruikt. Ik vind die wranglers mooi maar wel prijzig ja... 

elsa91 schreef:Even iets heel anders meeste van jullie wonen of staan ver weg met paard zag ik, is er niemand in Overijssel? Amy staat in klein gehuchtje zo 20min van Zwolle vandaan

Zamora schreef:elsa91 schreef:Even iets heel anders meeste van jullie wonen of staan ver weg met paard zag ik, is er niemand in Overijssel? Amy staat in klein gehuchtje zo 20min van Zwolle vandaan
Ik woon in Kampen en paarden staan in IJsselmuiden. Waar staat jouw paard dan?