Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Joy schreef:Wat lekker joh! Haha ja ik heb ook al 3 dagen spierpijn![]()
Zeker weer wat huiswerk erbij.Vooral in hoe haar te begeleiden in het rond worden. Man dat is nog niet makkelijk hoor. Binennhand omhoog, buitenhand omlaag tegen de hals, op een gegeven moment ging ze er vol tegenin, dan beide handen omhoog, zachtjes bumpen, maar niet om te versnellen, buitenhand alleen tegende hals, niet naar binnen, en loslaten op het moment dat ze geeft. Dan valt ze uit elkaar dus begint het riedeltje opnieuw. Man man
![]()
Zamora schreef:Ik las op bokt ergens dat Alice wel in deze regio zit ook maar ook dat ze niet voor 1 persoon komt. Dus ben benieuwd
Karel Bauer die naam heb ik ook voorbij zien komen. Zal eens wat meer info opzoeken.
Sicayes schreef:Mini oproepje
Volgende week vrijdag 22 mei zijn Marlies (Bellatrix) en ik aan het shooten op Kootwijkerzand en we hebben nog een plekje om nog een combinatie te shooten.![]()
Het zou dan vanaf een uurtje of 15:00 zijn.
[ [url=m/aij1RB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gaat om een portfolio shoot, dus het is gratis en voor noppesje moet alleen zelf naar de locatie komen. Je krijgt van ons beide foto's van die dag, met logotje. Qua soort foto's ben je vrij - je mag erop, ernaast, ertussen (
) of enkel je paard. Geen probleem.
Marlies heeft paaltjes + lint, mocht je paard dus respect hebben voor het lint dan kan deze ook daartussen.
We hebben beide ook een fotografie halster wat omkan.
Ik heb eventueel ook een lange blauwe jurk en lange koraalkleurige jurk maat.. 40 dacht ik even zo uit mijn hoofd. Die kan ik ook meenemen.
[ [url=m/z1rcpe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard houden wij ons aan de 1,5 m afstand. Dichterbij kunnen we ook niet komen met onze lens
We wilde het eerst hier even in het topic gooien voordat het op facebook gaat. Dus laat het mij even weten als je interesse hebt!
Wranglerbutt schreef:Zamora schreef:Ik las op bokt ergens dat Alice wel in deze regio zit ook maar ook dat ze niet voor 1 persoon komt. Dus ben benieuwd
Karel Bauer die naam heb ik ook voorbij zien komen. Zal eens wat meer info opzoeken.
Colin Rietdijk geeft 1x per maand les aan een aantal ruiters bij mij op stal.
Hij komt vanuit Drente, dus komt op die route langs Zwolle