[WN] [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Muisssx

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 06:20

Thanks voor de tip Amanda. Weet jij of ze ook een vaste dag heeft dat zij dan deze omgeving op komt. Of wisselt dat per keer?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 06:23

Canisia is leuk! Ken haar van de DAWRA. :D

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:42

Jeetje wat gaan jullie weer snel, ben even druk geweest en jullie zijn zo een paar pagina's verder hahaha.

Leuk om te lezen ook dat hier meerdere mensen tussen zitten die ook in het onderwijs werken. Ik werk ook in het onderwijs, het MBO dus voorlopig voor ons nog geen lessen op school. Mijn werk gaat echter wel gewoon door want ik doe de stagebegeleiding dus dat loopt gewoon door. Moet nu wel alles vanuit huis regelen en mag dus niet op bezoek dat is wel erg jammer, niet alleen omdat het altijd erg leuk is om bij iedereen even te gaan kijken maar ook omdat je dan toch vaak meer boven tafel krijgt. Maar ja niets aan te doen, hopelijk is volgend schooljaar alles weer normaal.

Ik train al een aantal jaar bij Roel van Dijk. Erg tevreden over. Train wel alleen reining gericht.

Ik heb met Lucky toch mee gedaan aan de reining wedstrijd van de Cowgirls. Ik en meegedaan aan de adult klasse en de gevorderde. Het was helaas niet mogelijk om echt goed te stoppen maar daar had de jury rekening mee gehouden. In de adult klasse waren we 3e en in de gevorderde klasse waren we 2e. Scores waren wel erg hoog, 75 en 75,5. Hahaha daar kan ik alleen maar van dromen dat we dat later op de normale wedstrijden gaan scoren.

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:43

Even snel een vraag tussen het werk door: hoeveel betalen jullie voor les?
Ik heb iemand gecontacteerd en gevraagd hoeveel een les kost. Het is €50, inclusief de reiskosten. Ik vind dit toch een behoorlijk hoog bedrag, maar langs de andere kant heb ik niet zoveel keuze aan lesgevers die mijn kant uit komen...
Ze geeft les in reining, trail, pleasure, horsemanship en hunter under saddle.
Wat vinden jullie? :D

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:49

Ik vind dat geen gek bedrag als ze daarvoor ook op locatie komen. En dan gaat het neem ik aan om een uur privé les?

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:55

Een uur priveles inderdaad!

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:05

Ik heb les van Alice Zijlstra, en zij is €45 voor 1 uur privéles op locatie incl reiskosten. Ontzettend tevreden over haar en ze neemt ook echt de tijd :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 09:37

Alice is idd fijn!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:27

Lagonda schreef:
Ik heb les van Alice Zijlstra, en zij is €45 voor 1 uur privéles op locatie incl reiskosten. Ontzettend tevreden over haar en ze neemt ook echt de tijd :D

Wij moesten wel rijkosten betalen bij Alice, bovenop de €45,- lesgeld, dus dat zou ik wel even van te voren navragen. Alice is wel +:)+ +:)+ +:)+ Prettig gestoord mens ook :') We hebben heel wat afgelachen die les :')

Ik heb gisteren ook weer met Rudi gewerkt. Hij was echt superbraaf. Het was eigenlijk gewoon jammer dat ik me had voorgenomen om er niet meteen weer op te gaan omdat hij 2 weken niks had hoeven doen. Uiteindelijk heb ik nog wel even het opstappen geoefend maar omdat ik geen cap had alleen in de beugel gaan staan en een beetje hangen. In het begin begon hij een beetje rondjes te draaien maar na even halthouden en opnieuw bleef hij heel braaf staan <3

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:36

Ik betaal volgensmij 30-35€ :)

Ja hoor, de slide staat er al op :')
Afbeelding

Lagonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:52

Noisy schreef:
Lagonda schreef:

Wij moesten wel rijkosten betalen bij Alice, bovenop de €45,- lesgeld, dus dat zou ik wel even van te voren navragen. Alice is wel +:)+ +:)+ +:)+ Prettig gestoord mens ook :') We hebben heel wat afgelachen die les :')

Ah misschien hangt het dan af hoe ver je zit, ik had niks extra :j En ze is zeker prettig gestoord _O- hilarisch mens _O-

En fijn dat Rudi goed ging :D

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:45

Muisssx schreef:
Sicayes Zal ik zeker doen! Vorige keer alleen de masterclass om 19:00 gekeken omdat er een bekende mee rijdt maar het kriebelde toen al om langer te gluren!

Justkid jij ook al zo gelukkig? Ik sta voor een 3/4 en het was heerlijk ze weer te zien!
Is het bij jou een beetje te doen om 1,5 meter te houden tot de kids? Ik merk dat ik daar best wel mee stoei!

Nee 1,5 meter kan niet. Ik heb dat ook meteen gezegd, als ik echt 1,5 meter afstand moet houden dan kan ik 4 kinderen in de klas hebben. Ik heb er nu 13, ik ga ze niet knuffelen of hand geven maar ik ga er van uit dat ze gezond zijn, anders mogen ze niet komen. In Zeewolde zijn weinig besmettingen vastgesteld dus dat telt ook mee. We doen veel aan handen wassen en aan het eind van de dag maak ik alle tafels en stoelen etc schoon. We hebben ook extra schoonmaak tussen door en van die hygiene zuilen.
Ik ga echt niet achter een scherm zitten zoals ik ook wel voorbij zag komen in fb groepen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:51

Nee dat snap ik, dan kan je beter thuis blijven. Maar dat schoonmaken... pfff... En wij hebben veel leswisseling, dus ik kan na ieder blokuur aan de gang.

We krijgen straks het conceptrooster voor de opening. De avo vakken worden online gegeven, maar de praktijkvakken gaan op school gegeven worden. In halve groepen. Ik ben ontzettend benieuwd.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:55

Ik maak de tafels aan het eind van de dag schoon, met leswisselingen is het wel het veel werk.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 12:07

Ja daarom ben ik heel erg benieuwd hoe we het gaan doen. Naast tafels en stoelen hebben we hier ook techniek, persoonlijke verzorging, bevo en horeca. 7 leerlingen in een keuken. Hoe dan....?

Leswisselingen, pauzes... Pfff ik weet niet hoor :n

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:07

Tsja... Ik werk op een notaris kantoor. Wij hebben 1 hele grote spreekkamer waar je op 1,5 meter van elkaar kunt zitten.

Maar wij zijn dus aan de lopende band de balie, de wachtkamer, het toilet en die kamer aan het poetsen.

Het ruikt hier vreselijk naar Dettol en je wilt niet weten hoe onze handen eruit zien.

Maar we zijn blij dat we werk hebben dus we klagen niet :Y)

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:42

Wat een knap veulen jumpyhorse, ziet er uit als een vrolijk beestje <3

Ik ben tandarts, dus bij ons zijn de voorzorgs en schoonmaak regeleningen helemaal bizar... de huid op mijn handen is bijna weg zo droog... maar ik ben ook blij om weer aan het werk te zijn. En patiënten zijn blij dat ze weer mogen komen als ze problemen hadden. De controles worden toch veelal uitgesteld

amanda09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:56

Muisssx schreef:
Thanks voor de tip Amanda. Weet jij of ze ook een vaste dag heeft dat zij dan deze omgeving op komt. Of wisselt dat per keer?

Tot nu toe is het telkens op donderdag geweest in de middag/avond.Maar daar valt vast over te praten als er meerdere zijn die liever een andere dag lessen.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:11

Elsie was aan het drammen vandaag, ze wilde hard, ze wilde scheef, ze wilde de kop in de lucht en had ik al verteld dat ze hard wilde :roll:

Dus hebben we er een stapritje van gemaakt en heb ik even heel goed op mijn strepen moeten staan en heel veel basis"dressuur" verzamel en recht worden oefeningen gedaan op het bospad.
Dat hielp wel wat. Ze is nog zo'n kleuter, meteen weer afgeleid maar uiteindelijk ging het toch best oké.

Dus ze is niet altijd heel braaf, ik denk dat waneer ik was gaan galopperen dat ik haar kwijt was geweest. Ze had de kop echt in de wind staan vandaag.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:23

Dat had James ook met grondwerk. Dus rust vinden was de opdracht vandaag en dat deed hij uiteindelijk keurig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 18:36

Maar je hebt het netjes opgelost dus. :D

Ik heb de leukste selfie ooit!!
Afbeelding

Hij schudde wel weer veel met zijn hoofd. :\

Hij heeft zo'n mooi kleurtje!!
Afbeelding

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 18:47

Oh dat is zeker een leuke selfie <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 18:50

De rest was te dichtbij dus maar op de grond gelegd. :=

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 19:19

Leuke selfie! :D

Mooi veulen ook hierboven!

Geeft Alice ook wat noordelijker les dat iemand weet? Anders denk ik dat ik haar eens een bericht stuur.
Ik zoek het liefst iemand die zo allround is. :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-20 19:20

Volgens mij niet...