Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolove schreef:Hoihoi,
ik had een tijdje terug een berichtje geplaatst, om te vragen of iemand een leuke stal wist in de buurt van Almere en omstreken.
Daar los van zit ik er over na te denken om te gaan kijken bij ''Double R Ranch'' in Diemen.
Kan iemand mij wat vertellen over de stal? En/of ervaring?
Ik heb ook geen idee wat ik aan moet..
Het lijkt me erg leuk om western te leren,
ben alleen heel erg bang dat ik mezelf daardoor dressuur afleer, wat ik dus helemaal niet wil.
Ik zit er dus aan te denken om om de week te gaan lessen, dus de ene week western en de andere week dressuur.. Of is dit gewoonweg een heel slecht plan? Maar ik vind het gewoon erg zonde van al die jaren les, als ik het dan afleer.
Ik merk echt dat dressuur gewoon niet in mij zit, juist nu ik het echt dressuur oefeningen enzo, een beetje aan het leren ben.
Ik merk het ook aan mijn houding, en de manier van doen etc. Ik loop ook al een tijdje met een vraag rond, hoe is western rijden nou precies? Is het juist dat je (laat ik het zo zeggen) losjes rijd, of?..
Ik hoop niet dat ik jullie opzadel met mijn vragen, maar ja.
Alvast heel erg bedankt!
Sicayes schreef:Country Stables in Wassenaar kan ik je van harte aanradendaar rij ik zelf ook. Hele gezellige stal, fijne western paardjes en goede lessen.
x_spekkie_x schreef:Sicayes schreef:Country Stables in Wassenaar kan ik je van harte aanradendaar rij ik zelf ook. Hele gezellige stal, fijne western paardjes en goede lessen.
Ooh, ik dacht dat jij de vriendin was van Suus die in Alphen aan de Rijn reed![]()
Maar bij Country Stables ben ik zelf ook een paar keer geweest toen ik nog enigszins in de buurt woonde. De paardjes van mijn oude stal waren daar toen naartoe verhuisd. Peppy (doc) was altijd mijn lievelingStaat hij daar nog?
Sicayes schreef:Klopt ook, ik heb een kleine periode in Alphen gelest maar ben overgestapt naar Country Stables
Peppy staat er inderdaad nog! Sterker nog, mijn tante en nichtje krijgt nu les op hem. Tante is recentelijk na 15 jaar niet meer te hebben gereden overgestapt en dochter hobbelt mee.
Doc staat er ook, maar dat is denk ik niet hetzelfde paard.
*zoekt foto*
[ Afbeelding ]
ta-da