Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd! zie ik je vast daar!
) waarmee ik in Amerika diverse pleasure shows gedaan heb (succesvol, vele 1e, 2e, reserve champion en champion behaald heb):

) laten aandekken!). Geboren in NL, het 1e en enige hengstveulen van Gentlemen Send Roses die in Europa geboren is!!! Best uniek dus

:
rina schreef:Ik heb nog even lopen twijfelen of ik met mijn merrie naar het NK zou gaan. Maar nu ze dat verhuisd hebben naar het westen haak ik af. Dit is voor mij zeker nog 2 uur extra autorijden.
rijd maar eens van Groningen naar Limburg, ben je wel even langer onderweg. Net als vanaf Emmen naar het westen van NL. Dat red je echt niet in 3 uur. Niet met een trailer. Dat blik van mij wil echt wel harder, en kan het ook, maar ik mag in NL toch echt maar 90 km/H met een trailer achter mijn blik rijden. En mopperen over afstanden doen ze in Duitsland net zo hard als in Nederland. Dr zijn genoeg die om die reden wedstrijden laten schieten. Niet iedereen rijd even 5 uur of langer om in Kreuth mee te doen aan een wedstrijd. Kampioenschap of niet.
Leuk dier is het.