DubbelDun schreef:Dan zou ik de P er ook nog aflaten, kunnen de ezeleigenaren ook eindelijk starten
"P" staat toch voor "Pleasure"? In USA starten ze met ezels ook pleasure
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Dan zou ik de P er ook nog aflaten, kunnen de ezeleigenaren ook eindelijk starten
Rob_H schreef:Nouja rijden voor geld (dus redelijk hoge inschrijf kosten,het rijden voor pewters morrisons en plaques vind ik niet onder het kopje **ik rij voor de lol **vallen.misschen moet men zich dat gaan realiseren..
Jan_Trel schreef:Het is dus inderdaad voor ruiters van een wat hoger niveau, tenzij je de beurs van een ander wil spekken..
Rob_H schreef:Ja hoor jij kunt lid worden
ik ben van de hunter
Rob_H schreef:FF je geheugen opfrissen.Ik heb een hele tijd met een Tinker pleasure gereden en ook gewonnen terwijl er een NSBA judge jureerde en er alleen QPA om me heen reden.
DubbelDun schreef:En bovenstaande onderschrijft dus eigenlijk precies wat ik al eerder schreef.
DubbelDun schreef:Nee daar is zeker niets mis mee.
Het onderstreept alleen maar dat het dus niet voor iedereen is weggelegd.

DubbelDun schreef:@Rob: het is jammer dat je alles weer zo weet te (ver)draaien dat ik weer de gebeten hond lijk, terwijl het in eerder berichten in ditzelfde topic van jou en het alweer ex-bestuurslid toch echt zo gezegd is:
DubbelDun schreef:Hieruit blijkt dus op zijn 'van Gaals' overduidelijk dat alleen mensen met een QPA welkom zijn en alle andere rassen wel héél erg a la QPA moeten gaan lopen omdat ze anders leuke bakvulling zijn. Vooral leuk in de uitbetalende onderdelen.
DubbelDun schreef:Zieltjes winnen voor een vettere pot
Citaat:Dear Mr. Hotton:
This bit within your logo is not considered a legal bit. The 2008 NSBA rulebook is on the NSBA website; please feel free to use it as a reference.
Should you need any additional information please do not hesitate to contact the NSBA office.
) dan zal ik er ook niet starten.DubbelDun schreef:@En het blijft vreemd dat als Dofuzz iets dergelijks zegt daar niet over gevallen wordt....
dofuzz schreef:heb ik dan de DSBA of NSBA lopen afkatten ??