[WN] Wat gaat er mis????????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: Wat gaat er mis????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:37

Pannenkoek schreef:
[
.........dat wil nog niet zeggen dat iedereen serieus genomen wordt Tong uitsteken

uhm juist ja Scheve mond

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:02

spatter schreef:
stuur er nog maar een paar hier heen, liefst gelijk een trainer met trail-ervaring Tong uitsteken

Spatter (even off-topic) Eron Dampier zit 20 km bij jou vandaan, en zij is super in trail-training...

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 07:22

woldhoeve schreef:
@ Peppysan ben je al op huizenjacht? Clown

Dan moet ik eerst wat meer verdienen met de wedstrijden hier, anders kan ik het niet betalen Haha!
maarre, wil je me zo graag kwijt hier dan?

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:17

Oh nee hoor dat niet, want dan moeten we straks naar het zuiden voor jou leuke wedstrijden. Tong uitsteken

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 16:20

PeppySan schreef:
woldhoeve schreef:
@ Peppysan ben je al op huizenjacht? Clown

Dan moet ik eerst wat meer verdienen met de wedstrijden hier, anders kan ik het niet betalen Haha!
maarre, wil je me zo graag kwijt hier dan?

Geef dan ook niet zo veel uit aan prijzen en all-roundtitels!!!zo wordt je nooit rijk
ROFL ROFL ROFL gr Jan

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:55

mede daardoor zijn die westrijden zo leuk Haha! Bloos

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 19:15

billykid schreef:
Geef dan ook niet zo veel uit aan prijzen en all-roundtitels!!!zo wordt je nooit rijk
ROFL ROFL ROFL gr Jan

Tis ook nooooooooit goed! Knipoog doe je wel aan all-rounds, dan moet je dat weer niet doen, doe je als wedstrijdorganisator geen all-rounds is het ook weer niet goed...................rijk wordt je er toch niet van.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:15

En dáár zit 'm de kneep: je kunt het nóóit íedereen naar de zin maken helaas! Knipoog

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:34

ik had dit al voorzien toen de startnummers in werden gevoerd. de beginende westernruiter is verplicht een startnummer aan te vragen wanneer hij een wedstrijd wil starten, ook wanneer hij een of 2 keer wil proberen of hij/zij het wel leuk vind, vroeger kon je nog eens een D wedstrijdje starten voor de lol en koste ook niet zo erg veel. dus deze ruiters die zo nu en dan een wedstrijd willen rijden ,zie je niet meer op een wran wedstrijd om dat ze verplicht een nummer moeten kopen. deze ruiters kiezen liever voor een onderling wedstrijdje waar ze geen nummers en de verdere poespas bij hebben....

voor een beginnende wedstrijdruiter is het gewoon niet meer leuk een wran d wedstrijd te starten , neem nou laatst de wsw , die had een wran d wedstrijd daar moest je meende ik 12,50 euro per onderdeel betalen + 2,50 administratie+ 3,50 niet wran lid voor betalen= 18,50 voor maar een onderdeel!!!!!!! dus als je een beetje allround wil rijden kost het je een middag voor de lol een wedstrijd rijden je 74 euro! das toch niet te doen voor een beginnende wedstrijd ruiter die het nog niet eens weet of hij het leuk vind????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:41

Dat zou relatief eenvoudig te controleren moeten zijn, of het daar aan ligt. Dan zouden onderlinge wedstrijden dus hartstikke druk bezet moeten zijn...

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:48

cowboyberend schreef:
neem nou laatst de wsw , die had een wran d wedstrijd daar moest je meende ik 12,50 euro per onderdeel betalen + 2,50 administratie+ 3,50 niet wran lid voor betalen= 18,50 voor

Sorry, was deze wedstrijd was alles behalve representatief voor d of c wedstrijden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:50

De wedstrijd in de Lutte was 8 euro per onderdeel. En je had geen eens een startkaart nodig.

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:21

Sonja schreef:
Dat zou relatief eenvoudig te controleren moeten zijn, of het daar aan ligt. Dan zouden onderlinge wedstrijden dus hartstikke druk bezet moeten zijn...

laatst deed ik mee met een onderling wedstrijdje , 16 deelnemende ruiters ,vooral beginnende ruiters,maar dat is wel DE toekomst! (waar ik ook bij hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:29

16x4 onderdelen, dus 64 starts in de beginners?

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 13:52

Sonja schreef:

uuuh Sonja 27 mei 1e pinksterdag onderlinge wedstrijd bij ons.buitenbak 20 x 40,geen fantsoenlijke kantine,wc in een sloophok,geen inrijmogelijkheden,opstellen in de hengstenpaddockvan 10 x 30,regenachtig,weinig parkeergelegenheid,alleen trail en horsemanship in 2 verschillende klassen,kortom verre van ideaal.......................
18 combinaties,46 starts en supergezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:55

Dan vraag je je toch bijna af wat die trainers te verbergen hebben, dat ze niet hun leerlingen motiveren en stimuleren om een startkaart aan te vragen en er met z'n allen (!!!) een gezellig dagje weg van te maken naar een WRAN-wedstrijd....

Je maakt mij niet wijs dat dat (alleen) aan die armzalige 12.50 euro voor een startnummer ligt. Dat drinken ze in een kantine-achtig iets toch ook zo weg? Je maakt mij niet wijs dat iemand iets laat om zo'n bedrag PER JAAR Nagelbijten / Gniffelen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:55

rom ik betaalde al jaren 15 euro voor een amateur onderdeel en 17.50 voor de open
dat zijn hier normale prijzen voor een WRAN show
de beginners zaten dan vaak op 12.50

de onderlinge zijn goedkoper en inderdaad beter gevuld, vandaar dat we hier de WRAN shows zijn kwijtgeraakt
20 deelnemers en meer in een beginners rubriek is hier niet vreemd bij een onderlinge, die kwamen niet WRAN rijden

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 14:02

Sonja schreef:
Dan vraag je je toch bijna af wat die trainers te verbergen hebben, dat ze niet hun leerlingen motiveren en stimuleren om een startkaart aan te vragen en er met z'n allen (!!!) een gezellig dagje weg van te maken naar een WRAN-wedstrijd....

Je maakt mij niet wijs dat dat (alleen) aan die armzalige 12.50 euro voor een startnummer ligt. Dat drinken ze in een kantine-achtig iets toch ook zo weg? Je maakt mij niet wijs dat iemand iets laat om zo'n bedrag PER JAAR Nagelbijten / Gniffelen

van deze starts willen er een stuk of 5 doorstromen naar de WRAN en kunnen dat ook omdat ze een eigen paard en trailer hebben,de rest rijdt op een paard van een ander en zouden open moeten starten,waar het nivo nog lang niet naar is.voor diegenen die straks willen starten geloof ik niet dat die 12,50 een probleem is.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:07

Mensen die geen eigen paard hebben hoeven opzich niet in de open klasse te starten hoor. Een brief naar de wran en ze mogen gewoon beginners starten. Volgend jaar wordt het nog makkelijker als de eigen paard regel komt te vervallen. Dan zijn er helemaal geen excuses meer Haha! Clown

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 14:10

crazycactus schreef:
Mensen die geen eigen paard hebben hoeven opzich niet in de open klasse te starten hoor. Een brief naar de wran en ze mogen gewoon beginners starten. Volgend jaar wordt het nog makkelijker als de eigen paard regel komt te vervallen. Dan zijn er helemaal geen excuses meer Haha! Clown

He dat wist ik niet,wordt het niet minder van!!ik geloof vast dat er zo meer starts komen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:10

cowboyberend schreef:
..die had een wran d wedstrijd daar moest je meende ik 12,50 euro per onderdeel betalen + 2,50 administratie+ 3,50 niet wran lid voor betalen= 18,50 voor maar een onderdeel!!!!!!! dus als je een beetje allround wil rijden kost het je een middag voor de lol een wedstrijd rijden je 74 euro! das toch niet te doen voor een beginnende wedstrijd ruiter die het nog niet eens weet of hij het leuk vind????
Ik neem toch aan dat die 2,50 voor administratie en 3,50 voor niet-wran lid iets eenmalig is en niet per startend onderdeel gelden !!
Dan komt mijn rekensommetje op 50 + 6 = 56. Scheelt toch weer 18 euro.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:32

Die 3,50 is niet eenmalig DD, normaal betaal je 13,50 voor een onderdeel en als je wran lid bent betaal je die 3,50 niet dan kom je uit op 10 euro per onderdeel

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:33

Helaas is dat idd niet eenmalig. Zo wordt het wel interessanter om weer wranlid te worden.. Ik was gister ook 7 euro meer kwijt.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:48

spatter schreef:
rom ik betaalde al jaren 15 euro voor een amateur onderdeel en 17.50 voor de open
dat zijn hier normale prijzen voor een WRAN show
de beginners zaten dan vaak op 12.50

En hier is Verward
Ik loop ook zo vanaf de net voor de euro rond op wran wedstrijden (zij het niet met paard), maar dat was toch echt wel 17,50 in gulden! En toen werd het 10 euro! Het is bij ons nooit 15 euro voor een wran wedstrijd geweest hoor Verward
Nu zitten we natuurlijk een behoorlijk stuk uit elkaar Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:52

Tja als je eenmalig start heeft het geen zin om lid te worden (financieel gezien dan), maar als je vaker start wel. Dus een kwestie van even een rekensommetje.
Dan moet je ook niet 'zeuren' als je er voor kiest om geen lid te worden en dus meer moet betalen. Eigen vrije keus geweest.