Pannenkoek schreef:[
.........dat wil nog niet zeggen dat iedereen serieus genomen wordt
uhm juist ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pannenkoek schreef:[
.........dat wil nog niet zeggen dat iedereen serieus genomen wordt
spatter schreef:stuur er nog maar een paar hier heen, liefst gelijk een trainer met trail-ervaring
woldhoeve schreef:@ Peppysan ben je al op huizenjacht?
PeppySan schreef:woldhoeve schreef:@ Peppysan ben je al op huizenjacht?
Dan moet ik eerst wat meer verdienen met de wedstrijden hier, anders kan ik het niet betalen![]()
maarre, wil je me zo graag kwijt hier dan?
gr Jan
billykid schreef:Geef dan ook niet zo veel uit aan prijzen en all-roundtitels!!!zo wordt je nooit rijk
![]()
![]()
gr Jan
doe je wel aan all-rounds, dan moet je dat weer niet doen, doe je als wedstrijdorganisator geen all-rounds is het ook weer niet goed...................rijk wordt je er toch niet van.
cowboyberend schreef:neem nou laatst de wsw , die had een wran d wedstrijd daar moest je meende ik 12,50 euro per onderdeel betalen + 2,50 administratie+ 3,50 niet wran lid voor betalen= 18,50 voor
Sonja schreef:Dat zou relatief eenvoudig te controleren moeten zijn, of het daar aan ligt. Dan zouden onderlinge wedstrijden dus hartstikke druk bezet moeten zijn...
Sonja schreef:Dat zou relatief eenvoudig te controleren moeten zijn, of het daar aan ligt. Dan zouden onderlinge wedstrijden dus hartstikke druk bezet moeten zijn...
Sonja schreef:Dan vraag je je toch bijna af wat die trainers te verbergen hebben, dat ze niet hun leerlingen motiveren en stimuleren om een startkaart aan te vragen en er met z'n allen (!!!) een gezellig dagje weg van te maken naar een WRAN-wedstrijd....
Je maakt mij niet wijs dat dat (alleen) aan die armzalige 12.50 euro voor een startnummer ligt. Dat drinken ze in een kantine-achtig iets toch ook zo weg? Je maakt mij niet wijs dat iemand iets laat om zo'n bedrag PER JAAR
crazycactus schreef:Mensen die geen eigen paard hebben hoeven opzich niet in de open klasse te starten hoor. Een brief naar de wran en ze mogen gewoon beginners starten. Volgend jaar wordt het nog makkelijker als de eigen paard regel komt te vervallen. Dan zijn er helemaal geen excuses meer![]()
cowboyberend schreef:Ik neem toch aan dat die 2,50 voor administratie en 3,50 voor niet-wran lid iets eenmalig is en niet per startend onderdeel gelden !!..die had een wran d wedstrijd daar moest je meende ik 12,50 euro per onderdeel betalen + 2,50 administratie+ 3,50 niet wran lid voor betalen= 18,50 voor maar een onderdeel!!!!!!! dus als je een beetje allround wil rijden kost het je een middag voor de lol een wedstrijd rijden je 74 euro! das toch niet te doen voor een beginnende wedstrijd ruiter die het nog niet eens weet of hij het leuk vind????
spatter schreef:rom ik betaalde al jaren 15 euro voor een amateur onderdeel en 17.50 voor de open
dat zijn hier normale prijzen voor een WRAN show
de beginners zaten dan vaak op 12.50