Kayila je bent mij vergeten........ik had ook een geel lintje
toch is mijn foto van jou mooi geworden!!! Is echte actie foto!!!!
Westerngirly......soms is het beter commentaar voor je te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kayila je bent mij vergeten........ik had ook een geel lintje

Hierin verschillen we duidelijk van mening.Citaat:Westerngirly......soms is het beter commentaar voor je te houden
woldhoeve schreef:Ik ben Allround Champion in de Amateur gewordenen Shadowboy werd Allround Champion in de Open.
Wel jammer dat wij de enige zijn die allround hebben gestart.![]()
En op zaterdag vond ik dat er maar bar weinig Appaloosa's waren, wij hebben geloof ik met onze zes paarden de Appaloosa show voor een groot deel gesponsort en hebben geen punten verdient doordat er zo weinig Appies waren.Dat vond ik jammer.
![]()
Hopelijk komen er volgend jaar wat meer Appies op de shows want er zijn toch meer Appies in Nederland, Ann Cleas kwam zelfs voor de trail en pleasure en de hunter under saddle helemaal uit België!!!

. Daarna nog even getraind en gezellig wat gedronken(op de slaapzaal, want kantine was al dicht). Ik heb de rest lekker uit zijn slaap gehouden met mijn gesnurk. Ja, ieder heeft zijn eigen tactiek om tegenstanders uit te schakelen
. Zondag lekker gereden. woldhoeve schreef:hey smax heb je nog foto's van mij? Ben heeeeelll nieuwsgierig! mail je ze me eventjes?
groetjes Tea
Kayila Braaf
hallow schreef:zijn er toevallig nog meer foto's gemaakt?
en eind deze week op mijn site te bekijken!!
Zag het ook op je site staan laast moest er wel om lachen
woldhoeve schreef:Grappig hé Kayila ik heet Tea Hoven en jij Thea Haven.Zag het ook op je site staan laast moest er wel om lachen
(heb je mijn pm nog gelezen Tea?? vorige week of zo...? )
. Maar als het goed is gaat mijn stiefzusje wel naar Hardenberg dus geef het wel even aan hun mee.
Want ik denk dat ik moet werken, maar doe zowiezo niet mee. Ik ben de wedstrijden een beetje zat voor van het jaar.
Zeyen was een mooie afsluiter,
en de komende tijd heb ik weinig tijd om te trainen.
Woldhoeve dus kom je eind november ook niet starten in Zeijen????, Kom je dan wel Bakrandhangen???? smax schreef:Woldhoeve dus kom je eind november ook niet starten in Zeijen????, Kom je dan wel Bakrandhangen????