Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mikkeltsje schreef:dat ze op 1,5 jarige paarden en op 2,5 jarige paarden rijdt????!!!
nou dat doe je toch niet!!!!!!!!!!!!!!!
dus haar zal ik echt niet gaan nomineren!!!!
belachelijk zeg!
mikkeltsje schreef:ik ben hier gewoon net nieuw heb alles wel een jaar ofzo gevolgd op bokt maar wou nu ook wel een keertje reageren, als dat mag![]()

Chantalleke schreef:Wat ik raar vind is dat er in een keer een hoop bokkers bij komen en maar 1 berichtje plaatsen en dan zijn het allemaal voor de zelfde ruiters

westernworld schreef:nou steek dan maar van wal mik:je wilt geen emails van mij meer ontvangen?ik heb je een pb gestuurd en geen mail:verder spreek je van het is wel waar!!! ik heb het zelf van iemand gehoord!!!!!
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
heb je het zelf gezien?
verder je hebt een quarter? van welke afstamming, hoe heet je quarter.
waar kom je zelf vandaan?wat is je echte naam??? aan je pb te zien nog erg jong,paardenfluisteraar??? poe wat een eigen dunk!!!
en dan ben ik nog mild in mijn bewoordingen.
vuilspuiten kan ik ook, maar dan verlaag ik me tot jouw nivo,en volgens een onderschrift ergens op bokt, kan ik dan niet winnen, omdat jij daar veel meer ervaring mee hebt.
rinus
edit@ zag net dat het profiel wat meer gegevens bevat, in leeftijd 34 jaar volgens profiel dan.
maar geestelijk heb ik geen ouderdom kunnen ontdekken.
mikkeltsje schreef:vinden jullie allemaal dan dat sil goed op haar paard rijd? je gaat toch niet op zulke jonge paarden rijden dan ben je niet goed bij je hoofd hoor
(Even in het midden houdend of je nu gelijk hebt of niet...)..Je lokt zo natuurlijk wel commentaar uit.
Zeker, ook een kanjer!