[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:43

Ik heb wel gestemd maar vind het inderdaad op een rare manier gaan!!

Erg veel mensjes die maar een paar berichten hebben!! Laat daarom de ruiters zelf stemmen!! Dus daar bedoel ik mee de ruiters waarop al gestemd is! Laat hun stemmen en dan krijg je wel de beste!!

Ik kan nu bijvoorbeeld ook veel mensen aanschrijven waarvan ik weet die op een wedstrijd zijn geweest om op een bepaald persoon te stemmen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 21:33

cornelie schreef:
Nice Guy/Girl Haha!

Ow, ik dacht fietsgereedschap Tong uitsteken

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:12

ik ben nog ernstig aan het twijfelen, ik heb sil een aantal keer bijna elk jaar zien rijden op het nk, en andere wedstrijden, maar nu ik hoorde van velen (niet die hier op bokt zitten hoor) denk ik, dat ze op 1,5 jarige paarden en op 2,5 jarige paarden rijdt????!!!
nou dat doe je toch niet!!!!!!!!!!!!!!!
dus haar zal ik echt niet gaan nomineren!!!!
belachelijk zeg!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:33

mikkeltsje schreef:
dat ze op 1,5 jarige paarden en op 2,5 jarige paarden rijdt????!!!
nou dat doe je toch niet!!!!!!!!!!!!!!!
dus haar zal ik echt niet gaan nomineren!!!!
belachelijk zeg!

Als je dit soort uitspraken over iemand doet dan moet je ook de guts hebben om het onder je eigen naam te doen.
Als dit je eerste bericht op Bokt is dan kan ik geen andere conclusie trekken dan dat het vuilspuiterij is.

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:45

als dit persoon op deze methode zou stemmen telt de stem toch niet mee!
of zou dat ook belachelijk zijn?
dat er mensen zijn die weinig of geen stem hebben? ligt dat aan de manier van stemmen of aan diegene die weinig of niet genomineerd zijn?

rinus
chantalleke; wat vindt je nu raar gaan?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:53

Wat ik raar vind is dat er in een keer een hoop bokkers bij komen en maar 1 berichtje plaatsen en dan zijn het allemaal voor de zelfde ruiters

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:07

ik ben hier gewoon net nieuw heb alles wel een jaar ofzo gevolgd op bokt maar wou nu ook wel een keertje reageren, als dat mag Schijnheilig
de rijstijl van sil ligt mij en ook heel veel anderen gewoon niet.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:17

mikkeltsje schreef:
ik ben hier gewoon net nieuw heb alles wel een jaar ofzo gevolgd op bokt maar wou nu ook wel een keertje reageren, als dat mag Schijnheilig

Als dit het eerste is wat in je opkomt om te typen, na een jaar lang lezen, dan kun je beter maar doorblijven lezen ipv te reageren.
Daarnaast is anonieme kwaadsprekerij zowiezo niet serieus te nemen.

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:21

waarom moet dit dan anoniem zijn als ik vrage mag?, ja nou heaas heb ik geen digitale camera zodat ik een foto kan aken van mijn Quarters hoor
en mijn boktnaam is mikkeltsje omdat mijn opa mij vroeger altijd zo noemde

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:23

@ Mikkeltsje. Er staat weinig info in je profiel, we kennen je niet van je berichten dus je bent redelijk anoniem.

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:25

vinden jullie allemaal dan dat sil goed op haar paard rijd? je gaat toch niet op zulke jonge paarden rijden dan ben je niet goed bij je hoofd hoor Verward

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:28

Daar hebben we het niet over maar we willen je eerst wel wat beter leren kennen voordat je zulke uitspraken op Bokt zet

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:31

nou daar wou ik het wel even over hebben want anders nomineer je niet zomaar iemand

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:01

nou steek dan maar van wal mik:je wilt geen emails van mij meer ontvangen?ik heb je een pb gestuurd en geen mail:verder spreek je van het is wel waar!!! ik heb het zelf van iemand gehoord!!!!!
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
heb je het zelf gezien?
verder je hebt een quarter? van welke afstamming, hoe heet je quarter.
waar kom je zelf vandaan?wat is je echte naam??? aan je pb te zien nog erg jong,paardenfluisteraar??? poe wat een eigen dunk!!!
en dan ben ik nog mild in mijn bewoordingen.
vuilspuiten kan ik ook, maar dan verlaag ik me tot jouw nivo,en volgens een onderschrift ergens op bokt, kan ik dan niet winnen, omdat jij daar veel meer ervaring mee hebt.

rinus

edit@ zag net dat het profiel wat meer gegevens bevat, in leeftijd 34 jaar volgens profiel dan.
maar geestelijk heb ik geen ouderdom kunnen ontdekken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:02

Chantalleke schreef:
Wat ik raar vind is dat er in een keer een hoop bokkers bij komen en maar 1 berichtje plaatsen en dan zijn het allemaal voor de zelfde ruiters

Ja maar dat mag volgens de regels... kan ik me wel iets bij voorstellen..
persoonlijk zou ik liever stemmen krijgen van ruiters of mensen wiens paarden ik gereden heb (wat nu ook het geval is). Maar ouders kennen natuurlijk als geen ander de situatie, weten vaak wat iemand heeft moeten doen/laten om ergens te komen, en hebben ongetwijfeld wel es een wedstrijdje live gevolgd Haha!

Collega's etc is leuk in de peilingen... maar het ligt aan jezelf wat je van dat soort stemmen vind denk ik.

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:29

westernworld schreef:
nou steek dan maar van wal mik:je wilt geen emails van mij meer ontvangen?ik heb je een pb gestuurd en geen mail:verder spreek je van het is wel waar!!! ik heb het zelf van iemand gehoord!!!!!
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
heb je het zelf gezien?
verder je hebt een quarter? van welke afstamming, hoe heet je quarter.
waar kom je zelf vandaan?wat is je echte naam??? aan je pb te zien nog erg jong,paardenfluisteraar??? poe wat een eigen dunk!!!
en dan ben ik nog mild in mijn bewoordingen.
vuilspuiten kan ik ook, maar dan verlaag ik me tot jouw nivo,en volgens een onderschrift ergens op bokt, kan ik dan niet winnen, omdat jij daar veel meer ervaring mee hebt.

rinus

edit@ zag net dat het profiel wat meer gegevens bevat, in leeftijd 34 jaar volgens profiel dan.
maar geestelijk heb ik geen ouderdom kunnen ontdekken.

wat houd wal mik in? jij mag eerst wel eens een gewone nederlandse taal leren, ik snap er geen bal van wat je hier allemaal neer zet Scheve mond
Laatst bijgewerkt door mikkeltsje op 28-12-04 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:33

Wil je dit graag verder per PB 'uitvechten' en inhoudelijk bij het onderwerp blijven.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:12

mikkeltsje schreef:
vinden jullie allemaal dan dat sil goed op haar paard rijd? je gaat toch niet op zulke jonge paarden rijden dan ben je niet goed bij je hoofd hoor Verward

Eerlijk gezegd vind ik ook wel, dat je een beetje te "recht voor zijn raap" bent Mikkeltsje. Bloos! (Even in het midden houdend of je nu gelijk hebt of niet...)..Je lokt zo natuurlijk wel commentaar uit.
En vooral als ik lees, dat je het "van horen zeggen" hebt... Bloos

Maar je hebt me wel weer lekker wakker geschudt Haha!
Bokt was een beetje aan het uitbuiken na de kerstdis... Clown

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:18

ik mag toch hoop ik mijn mening wel geven? ik heb wel betere trainers/ters gezien.
Wat jullie vinden moeten jullie dan ook zelf weten, maar ik denk dat het niet verstandig is zo iemand te nomieneren

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:21

En wie heb jij in gedachten te nomineren... Schijnheilig

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:23

ik denk Cris maar die heb ik nog niet heel vaak op wedstrijden gezien
dus ben nog aan het twijfelen, Sylva van der wal vind ik ook erg goed rijden

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:28

Dus jij basseert je nominatie alleen op "horen zeggen" en op "een keer op een wedstrijd zien rijden".......toppie hoor...

bass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:30

vera schreef:
Dus jij basseert je nominatie alleen op "horen zeggen" en op "een keer op een wedstrijd zien rijden".......toppie hoor...

Kun je je ook afvragen wat zo'n stem waard is. Erg veel verstand van zaken heb je dan dus niet Scheve mond

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:37

Ik neem aan dat je Chris Knol bedoelt... Schijnheilig Zeker, ook een kanjer! Wow!
Maar toch ben ik heel nieuwsgierig hoe je die dan denkt te kunnen beoordelen, heb je hem de laatste tijd nog veel op wedstrijden zien rijden?
Het is uiteindelijk de bedoeling dat we een NG kiezen op basis van recente wedstrijden...of zit ik er nou helemaal naast...??
Anders kan ik nog wel een paar kanonnen nomineren Kwijl
Oeps, nee, ik heb al een keuze gemaakt... Bloos

mikkeltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:07

dat doet er niet toe waar ik hem op beoordeel, wat voor kannonnen zou je dan kunnen nomineren?